/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kvittering for læst/åbnet mail
Fra : jensviggo
Vist : 869 gange
100 point
Dato : 20-08-10 14:19

hej igen
findes der ikke i hotmail en mulighed for at få en kvittering for åbnet mail?

ja jeg er lidt fedtet med point, da jeg er ved at gå tom

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-08-10 14:34
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-08-10 14:34

sorry jeg har fundet dem

jensviggo

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-08-10 14:36

- fint. God weekend Jens Viggo...

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-08-10 14:44

Vær opmærksom på at det er muligt for modtagere at forhindre dig i at få disse oplysninger, jeg har bestemt at folk IKKE skal kunne se om jeg har modtaget eller læst deres mail.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-08-10 14:44

Spørgsmål
- Ubesvarede 4
- Besvarede 80
- Annullerede 68
- Slettede 1
Ialt 153

??? Jens Viggo for helvede, hva' har du gang i?

- stadig go' weekend

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-08-10 14:45

det var ikke det rigtige

det du anviste var i outlook jeg mente i hotmail sorry igen

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-08-10 14:48

stouenberg hvad er det for noget med de spørgsmål, hvor kan jeg se dem?????????????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-08-10 14:48

- du kunne da bare bladre længere ned på siden...

- så kan du godt annullere...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-08-10 14:57

ikke i min version der er -forøg point-abonner på spørgsmål-skriv kommentar-og til sidst send.................er der noget gal med indsrillinger??????

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 20-08-10 17:16
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-08-10 18:09

Citat
findes der ikke i hotmail en mulighed for at få en kvittering for åbnet mail?

Hvad vil du med en indstilling de fleste alligevel har blokeret for.
hvis det er meget vigtigt at du får besked om at mailen er modtaget findes der mailservices på nettet der kan levere den slags (hvis du har en hjemmeside og er lidt snild på fingrene kan du selv lave sådan en service)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-10 08:47

Når du modtager/åbner en mail i et mailprogram = en e-mail klient, så kan du ikke 'bevise' dette.

Beviset ligger på den mailserver din e-mailklienT/mailprogram har adgang til

Dér burde ligge en kopi med oplysninger om 'status' på serveren/hosten, medmindre du udtrykkeligt har valgt dette fra i din opsætning af e-mail klienten/-programmet.

</MOLOKYLE>