/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia mobil 6220 Classic
Fra : boyjsen
Vist : 353 gange
30 point
Dato : 20-08-10 11:51

Hej er der nogen der kan give et godt råd! Øverst på skærm i højre side er der et brev der står og blinker( dette sker normalt når der en meddelse til mig) Promlemet er , jeg kan ikke slukke dette blinkerei, er der nogen der har oplevet det samme? og har en måde man kan få det slukket på?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-08-10 11:57

- stopper det ikke når du har åbnet meddelelsen?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-08-10 11:58

- eller ligger der en meddelelse du ikke har læst?

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 20-08-10 12:35

Hejsa,
dette virkede for mig

hvis du går ind under beskeder - valg - SIM-beskeder, der dukker nok nogle beskeder, der er gemt på dit sim-kort. Slet disse og så skulle ikonet, der blinker forsvinde.

fusses

Kommentar
Fra : boyjsen

Dato : 20-08-10 13:43

Hej til alle jer der har svaret Stouenberg og fusses Dejligt der er nogen friske herinde.... skønt. Jeg vil prøve de muligheder, og så ellers god Weekend til jer, og tak,mvh. boyjsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-10 14:40

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 8
- Slettede 0
Ialt 9

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-08-10 15:55

Hej Boysen

Det er god stil, at man vælger den besvarelse der kommer tættest på det man kan bruge, og så accepterer det.

Annulering af spørgsmål bør kun bruges når man ikke mener, at man har modtaget et brugbart svar på sit spørgsmål

Kommentar
Fra : boyjsen

Dato : 21-08-10 09:18

Hej Kortoververden.
Ja, det er selvfølgelig rigtigt, men det er for at jeg ikke lige har min telefon herhjemme, og derfor ikke ved hvem af de gode mennesker der har det rigtige svar, men det bliver afprøvet i dag!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-08-10 14:47

Boyjsen

Det er vist gældende for alle dine spørgsmål

Kommentar
Fra : boyjsen

Dato : 21-08-10 18:51

Tak for jeres kommentarer. Nu er er det jo lige frem sådan, at jeg ikke tør spørge om noget mere!!!!!

Tak til fusses, det var dig der kom med løsningen, ikonet med brev er gået væk, det var en besked på sim kortet der ikke var lukket op. Det ved jeg så til en anden gang. Måske kan jeg så hjælpe andre der ikke er klogere end mig selv.

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 21-08-10 19:20

hej

Velbekomme

så vær god ved dig selv og mig og godkend svaret...... så fortier stemmerne måske lidt

forsat god weekend

Fusses