/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mail på HTC Desire
Fra : MissXX
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 20-08-10 10:20

Hjælp!

Jeg har en HTC Desire, som er opsat til min mail. Og det virker næsten upåklageligt.

Dog kan den ikke læse nogle mails, fx. mine mails fra Trendsales. Jeg får mailen, men den viser bare en blå blok, hvor teksten skulle have været. Og jeg kan ikke finde ud af at opsætte den rigtigt.

Nogen her der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-08-10 09:10

Der er nok ingen af os andre Kandu'ere, der har råd til sådan en svend
Prøv at stille dit spørgsmål her: http://www.htcdiamond.dk/
Der er sikkert bedre held med at få svar

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 21-08-10 21:58

Har selv haft lidt problemer med det.

Nu ved jeg ikke hvilken mail konto du har og hvordan er opsat.
Men den bedste løsning er at opsætte den som en exchange server og derefter inde i indstillinger vælge at den skal hente hele mailen.
Gøres ved at gå ind i mailprogram og trykke "menu" -> "Send og Modtag" -> "Mail størrelse" -> "Hele mail'en" og derefter under samme indstilling vælge "HTML" format, hvis ikke den er valgt i forvejen.

Håber det hjalp, ellers må du lige give lidt flere informationer