/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musik redigering
Fra : toshiba8.a
Vist : 374 gange
20 point
Dato : 19-08-10 21:50

jeg er en dreng på 15 der godt kunne tænke mig et rigtig godt musik redigerings program men snytes auda city er rodet (ellers er det bare mig der ikke kan finde ud af det)
nogen der kan hjælpe det skal være muligt for mig at bruge så lang tid jeg vil

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 19-08-10 23:22

AudaCity er et avanceret program og gratis som du sikkert ved, det er et udmærket program og diverse købeprogrammer kan såmænd ikke ret meget mere, fordelen ved et købe program kan være at den er indstillet så den på forhånd selv vælger nogle indstillinger, det er indstillinger som også AudaCity kan men der skal du selv sætte dem op, jeg valgte den lette løsning og købte Magix da jeg opgav at finde de optimale indstillinger i AudaCity men AudaCity kan altså det samme som min Magix 8, som har nogle år på bagen, nu hedder den 16 eller 17:
http://www.magix.com/fi/dk/music-maker/?partnerid=9009&AffiliateID=2&gclid=CMba1dy8xqMCFUg_3godTl2QXA

Godkendelse af svar
Fra : toshiba8.a

Dato : 20-08-10 16:36

Tak for svaret o.v.n..
jeg ved ikke hvordan man gør men du vinder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-10 18:44

Tak
Citat
du vinder
der var jo ikke så mange at vælge mellem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-10 18:47

Velkommen på Kandu - jeg ser først nu at du er helt ny, måske du skulle have uddybet dit spørgsmål lidt inden du accepterede, eller spurgt om hjælp til AudaCity hvis det er det program du vil lære at bruge

Kommentar
Fra : toshiba8.a

Dato : 20-08-10 21:00

det kunne måske en god ide men jeg er tilfreds med magix (demo) den er noget for mig og så er det jo fint... (men hvordan søre jeg for at du får præmien???)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-10 21:38

Godt du fandt en løsning, "præmien" de 20 point fik jeg da du klikkede på Accepter

Kommentar
Fra : toshiba8.a

Dato : 20-08-10 22:20

ok jeg ville bare lige være sikker på at jeg vidste hvordan jeg gav dem væk