/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
dsc-u20
Fra : prinsen
Vist : 522 gange
50 point
Dato : 06-05-03 23:44

hejsa jeg har set på sony CyberShot DSC-U20. så jeg ville lige høre om
der var nogle som har gode erfaringer med det
m.v.h. prinsen

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 60 point
Dato : 07-05-03 00:24

Hej Prinsen!

Jeg kender ikke lige det kamera; men er det ellers et kamera som du skal bruge til almindelig fotografering, ja så er det absolut et kamera der ser ud til at være OK.

Prøv at se efterfølgende hvor kameraet er vurderet og der er eksemler på billeder som er taget med kameraet.

http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/sony_u20.html

Steves er et sted jeg altid prøver at se efter vurderinger m.v. om kameraer og til en pris af omkring 2.500 kr. synes jeg man får et godt kamera. Endvidere bruger kameraet almindelige opladelige batterier og der kan til kameraet selvfølgelig også udvides med mere lager.

Se evt. efterfølgende hvor kameraet kan købes til kr. 2.342

http://dk.kelkoo.com/shopbot/search.jsp?from=shopbot&catPath=dk%2Fphoto&catId=124901&brand=Sony&title=dsc-u20&mn=&mx=&x=27&y=9

Nu ved jeg ikke hvad du skal give for kameraet og der er selvfølgelig også mange andre mærker at vælge imellem; men Sony er et af de mærker som jeg tør anbefale.

Kameraet kan også købes via http://www.edbpriser.dk til kr. 2.395 og der er 2 brugere der har bedømt det og givet det 5 ud af 5 stjerner og den ene skriver:

[citat]
Dette Kamera har levet 100% op til forventningerne....
Det er utroligt småt og vejer næsten ingen ting... Det eneste jeg kunne savne var optisk Zoom... Men det gør heller ikke så meget da det ikke betyder så meget for mig!
[/code]

Håber, at det kan hjælpe lidt i dit valg af kamera

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Doc_Holliday

Dato : 18-07-03 13:30

Min mening er at der er alt for lidt zoom på det kamera du har kigget på, og at du kommer til at betal alt for meget, i forhold til hvad du får.
Et alternativ kunne være Olympus Camedia C-350ZOOM til 2295.- http://www.kamerahuset.dk/ det tror jeg du ville blive meget glader for.
Et lille tip: jo højere optisk zoom, jo bedre billeder.

Mvh. Doc

Godkendelse af svar
Fra : prinsen

Dato : 10-01-04 00:55

Tak for svaret Bjarne_H.