/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udvalgte opdateringer
Fra : Headfarm
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 19-08-10 16:34

Hvem kan huske linket til, hvor man kan se hvilke opdateringer der er til Windows XP - og så selv vælge dem man vil have downloadet.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 19-08-10 16:38
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-10 16:39

Du er lynhurtigt stouenberg, jeg spekulerer og spekulerer på hvad siden nu hedder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-10 17:10

Du har ret Teil, Stouenberg er lynhurtig med de gode links...... men man kan egentlig bare i sin IE browser vælge Funktioner og så Windows Update, men det er jo ikke alle der bruger IE som browser, og så er det dejligt med linket.

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 19-08-10 17:17

Ja det link kender jeg udmærket, men man får ikke lov til at udvælge hvilke opdateringer man vil installere. Eks. Genuine Advantage skal med hvis man vil installere noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-10 17:32

Sludder....

Du kan SELV bestemme hvilke du vil have og såger sørge for at de øvrige IKKE bliver vist næste gang....

Bare gå ind og søg på opdateringer - så kommer de ALLE du ikke har og nu kan du vælge hvilke du vil have installeret.....

Det kræver selvfølgelig at den ikke sat op til at installere automatisk, men blot hente....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-10 17:33

Citat
Eks. Genuine Advantage skal med hvis man vil installere noget

Sker der noget ved at tage den med

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 19-08-10 17:58

Jeg tror ikke, at I har prøvet linket her for nylig. Den henter 3 opdateringer og starter straks installationen. Hvis man afbryder, afbryder den alle 3 installationer. Og den er stillet til ikke at hente automatisk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-10 18:18

Du har trykket forkert, vi andre kan sagtens udvælge de opdateringer vi vil have af de vigtige opdateringer.

Der er ingen af mine computere der henter selv, jeg bestemmer alene hvad Bill Gates må installere på dem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-10 18:29

Hvis du går in på linket, så trykker du på Brugerdefineret, herefter søges der efter opdateringer til din computer - det kan godt tage lidt tid. Så finder den f.eks. 12 opdateringer med høj prioritet. Dem kan du nu se i din Browser og til venstre for dem er der i forvejen sat et flueben - det fjernes ved at trykke på det og når der så kun er flueben i det du vil installere trykker du på Gennemse og installer opdateringer og herefter installeres kun det du har valgt...........

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 19-08-10 21:31

Jeg beklager altså meget, men jeg har 3 PCere åbne, og ingen af dem reagerer som I skriver.

Jeg trykker direkte på linket, så der ikke sker fejl her, trykker på "brugerefineret", og efter et stykke tid kommer flg.:

Windows Update

Hvis du vil bruge den seneste version af Windows Update, skal du opgradere nogle af komponenterne. Denne version giver dig følgende forbedringer af tjenesten:

Hurtig og brugerdefineret installation: Vælg kun de seneste vigtige opdateringer, eller vælg mellem alle tilgængelige opdateringer.
Mere intelligente overførsler: Hvis overførslen afbrydes, starter processen der, hvor den blev afbrudt, sidste gang du hentede pågældende opdatering.
Mindre overførsler: Kun de filer, som computeren har behov for, hentes, hvilket formindsker overførselstiden og forbedrer forbindelseshastigheden.
En version: Kun de seneste opdateringer tilbydes.
Mindre forvirring: Du kan nu skjule opdateringer, som du ikke vil se.
Opdateringsnyheder: Afsnittet Nyheder fra Microsoft på startsiden for Windows Update viser tip og de seneste oplysninger.

Detaljer

Microsoft Windows Installer 3.1
0 KB , 0 minutter (Hentet. Klar til installation)
Microsoft Windows Installer 3.1 er en tjeneste til programinstallation og konfiguration til Windows. De ekstra funktioner i version 3.1 hjælper med at gøre det nemmere og mere effektivt at oprette, distribuere og administrere opdateringer af programmer.

Valideringsværktøjet Windows Genuine Advantage (KB892130)
0 KB , 0 minutter (Hentet. Klar til installation)
Valideringsværktøjet Windows Genuine Advantage giver dig mulighed for at bekræfte, at din kopi af Microsoft Windows er original. Værktøjet validerer din Windows-installation ved at kontrollere produkt-id og produktaktiveringsstatus for Windows.

Opdatering til Windows XP (KB898461)
0 KB , 0 minutter (Hentet. Klar til installation)
Denne opdatering installerer en permanent kopi af Package Installer for Windows for at gøre det muligt, at overførselsstørrelsen på softwareopdateringer bliver betydeligt mindre. Package Installer gør det lettere at installere softwareopdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer og andre Microsoft-produkter. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.

Samlet: 0 KB , 0 minutter (Hentet. Klar til installation)

Hent og installer nu (dette er teksten fra knappen)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-10 21:46

Citat
Jeg beklager altså meget, men jeg har 3 PCere åbne, og ingen af dem reagerer som I skriver
Du kan have 26 PCer åbne - det hjælper ikke et dyt hvis du ikke gør det rigtigt og det jeg har skrevet her http://www.kandu.dk/spg149556.aspx#1722433 gjorde jeg lige inden det blev skrevet.

Du må gøre det forkert.............. Jeg stiger af tråden her. Fortsat god aften.

Godkendelse af svar
Fra : Headfarm

Dato : 19-08-10 21:49

Tak for svaret Stouenberg.