/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan ikke komme på de fleste sider!
Fra : Mette_Dyhr
Vist : 535 gange
300 point
Dato : 19-08-10 16:29

Jeg søger fx.: TV2news.dk på Google og klikker på det øverste link og får den så denne besked:

HTTP400 forkert anmodning

Websiden blev ikke fundet

Mest sandsynlige årsager:
•Der er muligvis en slåfejl i adressen.
•Hvis du klikkede på et link, er det muligvis forældet.

der må være noget der er blev slået fra et eller andet sted :/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-10 16:33

http://downforeveryoneorjustme.com/

Prøv denne her, så ved du hvor fejlen ligger, din pc eller ude i verden.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-08-10 16:36
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-10 16:37

Du kan jo slette alle cookies

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 19-08-10 16:47

Citat
Jeg søger fx.: TV2news.dk

øhhhhhhhhhh, hvorfor søger du efter den når nu du har adressen

forøvrigt hedder den korrekte adresse news.tv2.dk hvis du vil undgå viderestilling

Citat
der må være noget der er blev slået fra et eller andet sted

det kan være din dns der er forkert eller en firewall der driller, men det er for det meste pga "snavs"

en tur med en fuldt opdateret superantispyware kørt i fejlsikret tilstand plejer at hjælpe
http://www.superantispyware.com/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-10 17:16

Hvis du sætter denne helt ope i adresselinien:
http://news.tv2.dk/
og så enter

Eller denne:
www.news.tv2.dk/
og så enter

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 19-08-10 17:31

@ Eyvind, dine 2 forslag gi'r samme resultat, den samme besked som jeg skrev i mit spørgsmål.

@ EXTERMINATOR, jeg søger den for at få et helt korrekt link, men det er somsagt ikke kun TV" den er galt med det gælder fx. også TDC og jeg kan heller ikke komme ind på VUC og sætte min First Class og Ludus wWeb op.

@ Teil, jeg sletter jævnligt cookies og sånt :) - jeg er sikker på at fejlen er i min PC, det har nem'li stået på ret længe =)

Jeg prøver lige med de andre forslag og vender tilbage. Foreløbigt tak!

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 19-08-10 17:39

Øhhhh, hvilken tast er til fejlsikret tilstand i Vista?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-10 17:44

--------------------------------------------------------------------------------
http://downforeveryoneorjustme.com/

Prøv denne her, så ved du hvor fejlen ligger, din pc eller ude i verden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-10 18:41

også F8 i Vista lige når Vista skal til at starte > F8 klik klik klik klik

Hvad med din Java og din flash - er de opdateret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-10 19:11

Du kan gå tilbage til et tidspunk hvor den virkede - gendannelsespunkt -

Gå i - start - -- alle programmer --tilbehør---systemværktøj--- stystemgendannelse

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 19-08-10 20:22

@Teil, den der downforeveryoneorjustme virker fint nok.

Jeg har lige kørt en super anti spyware - den fandt 8 adware cookies (som nu er slettet)

Min Java er v. 6.21, og jeg kan ikke tilgå Javasiden for updates

Flashen ku jeg ikke finde.

Sjovt nok ka' jeg heller ikke komme ind på min logonside til internettet så nu er jeg sat til always on.

Jeg kan heller ikke læse min Adobe pakke ind, den går istå halvejs gennem forløbet.

Jeg er bange for at jeg skal ud i noget med en formattering.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-10 21:58

Har du prøvet at systemgendanne, ellers ville jeg da gøre det før en evt. formattering

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-08-10 14:06

Det du nok trænger mest til, er en grundig hovedrengøring, da der sikkert ligger en masse snavs der spærre for dine søgninger på nettet.
Se også efter om din sikkerhed er sat alt for høj, du kan uden problemer sænke den en del, og så forsøge igen; for herved at konstantere om det er et sikkerhedsproblem.