/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
fra vista til xp
Fra : jensviggo
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 19-08-10 14:59

Jeg har installeret xp i stedet for vista af den simple grund der ingen dansk stavekontrol er i vista, men det har jeg da så inderligt fortrudt, for nu er lyden væk????????????????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-10 16:05

Citat
ingen dansk stavekontrol er i vista
forklar lige det lidt mere udførlig, der er ingen stavekontrol i nogen som helst styresystemer hvis lyden er det eneste du mangler så kan du måske finde en XP driver til dit lydkort, hvilken lydkort er der på computeren?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-10 16:12

Eller hvad hedder din comp, > navn type model
Så kan vi måske finde en lyddriver til XP

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-10 23:24

Vi skulle måske bare vide at spørger har fortrudt nedgradering til XP
uden uddybning af problemet kan vi ikke hjælpe

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 20-08-10 21:21

har fortrudt nedgradering til xp, jeg kan forstå, at lydkortet i vista sidder på bundkortet, maskinen er født med vista

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-08-10 16:14

Ok - hvad har du så til rådighed af CD'er
Har du Vista CD
Ved du om der ligger noget Vista Backup - eller slettede du det hele, da du lagde XP ind.