/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Beslag
Fra : jesper.s
Vist : 621 gange
70 point
Dato : 19-08-10 08:16

Hej.
Jeg skal bruge et lille beslag som ser nogenlunde ud som dette:

http://eshop.silvan.dk/vare_ME-FA-vaegbeslag-t-postkasse_42051

Men det skal kun være 4-5cm bredt og 2-3cm højt.
Hvor finder jeg et sådan?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-10 08:22

Det får du et maskinværksted, autoværksted el.lign. til at "bukke" for dig.....

Enhver med et bukkeværktøj og klippeværktøj kan lave det på mål på få minutter......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-10 08:36

Er du lidt fingernem kan en hammer og en skruestik klare opgaven.....

Kommentar
Fra : gril

Dato : 19-08-10 10:57

ja gå ned til din smed det koster ikke ret meget at få bukket så et stykke