/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Firmaprofil på Facebook, hvordan?
Fra : ttharald
Vist : 2851 gange
200 point
Dato : 18-08-10 12:07

Skal have oprettet en firmaprofil på FB, men kan ikke gennemskue, hvordan det kan gøres uden at oprette en personprofil først. Det er firmanavnet, som skal vises i beskeder der sendes, og ikke personnavnet. Hvordan er proceduren helt præcist?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-08-10 12:09

Du opretter blot en personprofil med firmanavnet i stedet for personnavnet

Accepteret svar
Fra : Peachez

Modtaget 210 point
Dato : 18-08-10 12:23

Hej ttharald
Du kan jo oprette en fanside i stedet for via dette link: http://www.facebook.com/pages/create.php?campaign_id=368885149649&placement=pgall&extra_1=0

Via linket er det første du møder dette:
Officiel side
Kommuniker med dine kunder og fans ved at oprette og vedligeholde en officiel Facebook-side.

Så er du fri for alt det døj med at oprette en ny profil ;)

Venlig hilsen
Line

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 18-08-10 12:35

Tak Line,
havde prøvet stedet for dit link, men gamle login oplysninger lå i cachen og gjorde, at profilen blev knyttet sammen med min anden private profil.

Godkendelse af svar
Fra : ttharald

Dato : 18-08-10 12:36

Tak for svaret Peachez.

Kommentar
Fra : Peachez

Dato : 18-08-10 12:37

Min der vil altid skulle være en admin, så det gør vel ik noget, at den bliver tilkoblet din profil?