/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
linket til melodier til sange
Fra : ingelein
Vist : 721 gange
50 point
Dato : 17-08-10 23:01

Hej
Sammen med min PC er også nogle gemte favoritter borte. Jeg har hårdt brug for det link, hvor man som sangskriver kan følge med i melodien og få den gentaget så tit man har lyst til.
Jeg kunne ikke finde den med søgning - men jeg har en gang fået tipset herindefra.

Mange venlige hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-10 23:34

En sådan side har jeg ikke set eller hørt om desværre, men har du den gamle PC så er der måske håb om at kunne finde dine Foretrukne og kopiere dem over på den nye (Mac) ? Firefox kan åbne Windows Internet Expolerers Foretrukne, mon ikke også at Safari kan det.
Foretrukne er en mappe som er under drev C/Documents and settings/ mappen med dit brugernavn, mappen har ikon som en stjerne hvis du bruger Windows, jeg ved ikke hvordan Mac ser på sådan en mappe.
Men under alle omstændigheder kan du åbne en enkelt side fra mappen Foretrukne, direkte med Mac computeren og så gemme linket i Bogmærker

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-08-10 01:11
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-08-10 07:05

Hej Ingelein

Her på Festklaveret kan du høre over 400 melodier Man kan høre et gratis brudstykke og så evt købe hele melodien
http://festklaveret.dk/da/lyt_til_melodierne.html

Venlig hilsen HelleBirgitte

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 18-08-10 07:49
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 18-08-10 07:50
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 18-08-10 07:52
Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 50 point
Dato : 18-08-10 08:01

ellers kunne du bruge noget i denne stil
http://www.guitar-pro.com/en/index.php
du må gerne få mit program

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-08-10 20:00

Hej
og tak for alle svar
Jeg har fundet det jeg leder efter her:
http://www.ann-vibeke.dk/melodier.htm

Jeg vil gerne synge med mens jeg skriver og lytter til melodien - sikkert 100 gange

Det link jeg efterlyser er lidt højskoleagtigt. Klaverakkompagnement, hvor man selv kan bestemme hvor hurtigt musikken kan spille. Jeg har helt bestemt fået linket herindefra, men jeg har opgivet søgefunktionen.

Mange hilsner
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-09-10 21:23

Tak for svaret spam-free. og for et venligt tilbud.
Fandt ud af noget andet.
Mange hilsner
Ingelein