/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
live webcam
Fra : hatmand
Vist : 818 gange
100 point
Dato : 06-05-03 20:50

Hejsa

Hvordan får man et webcam til at køre fast live på ens hjemmeside.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 06-05-03 20:58

der er flere muligheder men streaming er nemmest hvis du opretter en profil på yahoo de har værktøjet så det er dejligt nemt at lægge det ud på din egen hjemmeside

Kommentar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 11-05-03 16:52

Du kan få en program som følger med e.ks logitec cam-den kan du bruge til at smide billeder op på nettet-du kan også få en program som hedder webcam95- programmer som bruger webcam til chat er der icuii.com og cuseemee.com icuii.com og ikke mindst www.paltalk.com men der er mange flere-m.v.h alberttrods

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-03 18:00

Det du skal bruge er det program som dette:

Download det her:
http://www.download.dk/index.asp?prog=2064&selOS=windows

beskrivelse:
CaptureMAX er et webcam program fyldt med features, der virker med de fleste webcams eller hvilket somhelst Windows video kort.
Programmet sender automatisk billeder til din hjemmeside, laver videoklip med lyd, tilføjer overliggende tekst og tilføjer tid og dato til dine billeder, og meget mere.
Programmet er nemt at bruge og har indstillingsmuligeheder der passer til stort set alle webcam behov.

/Steffan

Godkendelse af svar
Fra : hatmand

Dato : 02-07-03 11:19

Tak for svaret Steffansteffan.