/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Låsekode?
Fra : Laika_pigen
Vist : 2554 gange
149 point
Dato : 17-08-10 07:00

Godmorgen Kandu'er.

Jeg har åbenbart sat låsekode på min Nokia N97 mini.

Nu kan jeg så ikke huske den og skal ha et andet SIM-kort i. Men det kan jeg så ikke.

Hvordan får jeg åbnet igen?

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 17-08-10 07:10

standatr er låse koden 12345 på alle nokia og virker den ikke skal den nulstilles med kabel så du skal forbi en unlocker der kan klare det for dig pris ca 100 kr

hvor i landet kommer du fra så kan jeg finde en i nærhende af dig der kan klare det for dig

elles kan jeg klare det for dig ....... bor i nykøbing f

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-08-10 07:10

Kontakt Nokia, så kan de garanteret hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-08-10 08:18

simkiller mener "1234"...

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-08-10 08:40

Hvis du ikke kan få det til at virke kan du ringe til Nokia Care på tlf. 35 444 222, de vil hellere end gerne hjælpe dig (Gratis)

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 17-08-10 08:53

til Stouenberg

nej jeg mener 12345 for det er standart koder til alle nokia modellerne fra nye af og ikke 1234

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 149 point
Dato : 17-08-10 21:51

hvis det er en nyere nokia, så kan du ryste koden ud af den. Du skal simpelthen bare tage den og ryste den grundigt, og så vil den slå koden fra.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 23-08-10 20:36

Tak for svaret Flash77.

Fandt selv ud af koden.

Godkender det her svar. For det lyder squ da for sjovt. *GG*

God regnvejrs Mandag aften.