/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kan der bruges gips
Fra : spam-free
Vist : 668 gange
10 point
Dato : 16-08-10 13:02

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 16-08-10 13:14

ja

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-08-10 13:18

Ja, men det holder kun en halv dag

Jeg så fornyligt et TV-indslag fra England hvor en journalist udvalgte et flot hul i vejen, han tog så en ældre bil og kørte over hullet 20 gange med pæn fart, hvilket selvklart beskadigede øsen.

Han henvendte sig så til de lokale vejmyndigheder men fik at vide at de kun udbedrede huller der var mindst 40 mm dybe.....hvilket selvklart er højst kritisabelt hvis der ydermere er skarpe kanter.

Samme vejmyndigheder afsætter 65 millioner om året til erstatninger til bilister.........HVEM sagde offentlig fejldisponering ?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-08-10 19:51

Gips ville være det helt rigtige materiale at lappe de huller med. Man skal bare passe på med ikke at blande for meget vand i.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-10 20:21

man kan bruge gips til de brækkede arme og ben, der kunne være resultatet af et styrt med cyklen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-08-10 22:31

Ja - og man kan bygge en hel cykel af gips også! Så har man altid noget gips ved hånden hvis man vælter....

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 17-08-10 13:03

Citat
Gips ville være det helt rigtige materiale at lappe de huller med. Man skal bare passe på med ikke at blande for meget vand i.

JOW: det forstår jeg

men hvorfor passe på med vandet
har det noget med holdbarheden at gøre
(da den jo er ekstrem stærk)
eller bare tørretiden

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-08-10 20:50

Hvis man blander for meget vand i sin gips, og der kommer en hund forbi, så drikker den det hele. Hunde er tossede med gips!

Godkendelse af svar
Fra : spam-free