/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
E-mail fra Excel
Fra : emhauge
Vist : 521 gange
150 point
Dato : 16-08-10 08:12

Hej Kandu'er

Jeg har et Excel ark, hvor jeg har nogle personoplysninger. I den ene kolonne (A) står der en en mailadresse, mit spørgsmål går så på:
Kan jeg starte en ny mail fra Excel, hvor mailen automatisk starter op og tager alle de mail adr. der står i kolonne A og sætter dem i bcc feltet.

Hvis løsningen er Macro, bedes I uddybe svarene, da jeg ikke har den store kendskab til macro

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-08-10 08:15
Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 16-08-10 08:23

Hej Stouenberg

Jeg har vist ikke forklaret mig godt nok...

det er kun adresserne jeg vil bruge fra Excel, alle andre oplysninger skal ikke sendes.
Excel arket skal kun give de mail adr. der skal sendes til, indhold i mailen mm. skrives efterfølgende. ligeledes skal arket heller ikke vedhæftes