/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Annulerede spørgsmål !
Fra : Provsten1
Vist : 738 gange
300 point
Dato : 15-08-10 16:49

Hvor acceptabelt er det egentlig, at man som debattør annulerer spørgsmål i ét væk. En deltager har indtil nu annuleret 69 spørgsmål, heraf de 59 siden januar 2009. At man benytter denne mulighed nogle få gange i løbet af et år, er vel ok, men ........!! Jeg vil kalde det ordflom blot for at promovere sig selv !
Hvad synes de øvrige deltagere ??

Med venlig hilsen
Provsten1
MULTI-X
Asnæs

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-10 16:58

Det lyder mere som en der tror, man afslutter sine spørgsmål sådan

Eller stille nogle helt vilde spørgsmål, der ikke er til at besvarer

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-08-10 17:06

Hmm, det kan jo være en person, der rent faktisk stiller svære spørgsmål, som ingen af os Kandu'ere kan svare på?

Hvis man selv er en ørn til at google sine spørgsmål, så er de spørgsmål, man ville stille her, måske for svære at svare på, med mindre man lige er specialist.
Ind imellem har jeg da også måttet annullere spørgsmål, fordi der ikke var et svar, der kunne bruges. Det er vel fair nok?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-08-10 17:19

Jeg synes det er ok.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-10 17:44

hør nu her hr provst, ikke så hellig.

folk må gøre som de vil, også muslimer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-10 17:45

Citat
Jeg vil kalde det ordflom blot for at promovere sig selv !

- der ramte du lige på bladet Provst, så lad os promovere ham lidt mere: bb1

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-10 17:48

- eller bedre endnu, han ææælsker denne: http://www.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-08-10 17:50

Du kan squ da være ligeglad, det er jo kun for endnu engang at i kan rakke ned på stakkels bb1,
for det er vel ham du hentyder til

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=103463

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-10 17:55

Hvis ingen kan hjælpe..................................så bare annullere spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-10 17:59

Citat
- Ubesvarede 0
- Besvarede 6
- Annullerede 54
- Slettede 0
Ialt 60

Ham her er heller ikke så ringe.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-10 18:02

- ja Teil, vi savner Lillebror...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-10 18:02

han får psykologhjælp i øjeblikket

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-08-10 18:04

- skrev jeg ikke engang, at I ikke skulle ses så tit? Eller var det bare noget jeg har drømt...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-10 18:06

vi muslimer ses hver gang vi vender næsen mod mekka.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-10 18:10

Det kan i da ikke Theil - i vender jo næsen samme vej alle til hobe.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-10 18:36

vore ipad har en kompas med pil mod mekka

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-08-10 18:43

Nu er det jo ikke spørgsmål han stiller - ham tågehornet Bb1 fra Løsning. Han benytter lejligheden til sine sædvanlige svinerier - aldeles "omkostningsfrit". Han er jo tvunget til at annullere - fordi han i modsat fald ikke har nok indtjente points til at deltage.
Man kan ikke engang anvende ordet "moral" i denneher forbindelse. Manden har ingen moral overhovedet.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-10 19:34

Citat
Han er jo tvunget til at annullere - fordi han i modsat fald ikke har nok indtjente points til at deltage.

Sludder - point er låst og brugt når der er indlæg på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-08-10 20:35

Hvis bb1 mangler point må han gerne få nogle af mig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-08-10 21:25

OK, så er det jo en anden sag, men for god ordens skyld vil jeg lige tjekke det, næste gang jeg smider et spørgsmål i ringen.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-08-10 21:31

Citat
ja Teil, vi savner Lillebror...

ja, jeg er ikke med på tråden men vil bare lige indskyde at -

Citat
ja Teil, vi savner Lillebror...

også smutter jeg igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-10 21:33

Tonga...

Citat
men for god ordens skyld vil jeg lige tjekke det, næste gang jeg smider et spørgsmål i ringen.

Det kan du roligt gøre, Eyvind har ret

Og så vil jeg også lige give smuller54 ret.... brorteil din lille møj ubehøvlede møjunge vi savner dig

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 21:51

Balle Røv er snu nok, han genindfanger sine lokkemads Poings akkurart, som når han træner super
hunde med tummelumske vagtler.

Men de har givet en bagvender for der er ikke meget liv i kludene i hans tråde, men undtagelse når han byder op med lidt link til lettere pornografiske sider, han er velbevandret også på pornosiderne siger han selv, men med en familie med Basutte, giver vel også en rimelig erfaring.

MVH
BW
MULTI-X

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 300 point
Dato : 15-08-10 22:02

Det er naturligvis i orden, at man EN SJÆLDEN gang annulerer et spørgsmål, og det kan der være flere gode grunde til, men med den hast som Bendt Ballegård Knudsen har gjort det, hører al rimelighed sgu' op. Der er sikkert flere på Kandu som gør det samme, men da jeg kun benytter jagt-delen, følger jeg ikke med i hvem der ellers gør !
Hvis ikke man kan formulere sig nogenlunde klart, bør man enten lære det eller lade være med de ofte pinlige indslag og spørgsmål DJ-profeten fra Bottrup bruger. At han dertil altid er påståelig og løgnagtig gør ikke tingene bedre - derfor har han også så mange "tilbedere", læs fjender, og det forstår man så udmærket ! Mit håb må være, at flere af hans bekendte får øjnene op for hans eskapader og forsøger at hjælpe staklen ind på rette spor - desværre tror jeg ikke det er muligt uden et besøg hos en psykiater - manden er ganske enkelt syg i hovedet !
Nu vil nogen nok synes at jeg også går over stregen hvad personlige angreb angår. Det er rigtigt, men er kun et udslag af de perfide angreb fra bb1, som bliver uddelt til mig og øvrige "brødre" i MULTI-X fællesskabet.
Lad os diskutere på livet løs, men opføre os som voksne anstændige mennesker. Vi har før kunnet når der var ro for bb1, så det kan vi naturligvis gøre igen, i gensidig respekt for hinanden.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Netton, Salisbury, GB

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 22:22

Hvis det er rene sabotage svar eller en hetz der køre, kan man måske godt forstå en annulation, men ellers må ethvert svar vel selvfølgelig udløse en kvittering herfor, hvad er ellers planen med systemet ellers
Ballerøven kender sit svar på forhånd og hvis det ikke falder løber han for sin forpligtelse længere er den ikke.
For mig er det lidt forkert at honorere links fra Goggle eller hvad ved jeg, det har ikke meget med selvstændige holdninmger eller oplevelser at gøre, men never mind.

MVH
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-08-10 09:20

Betterwisser.

Jeg er helt på linie med dine udtalelser:

"Ballerøven kender sit svar på forhånd og hvis det ikke falder løber han for sin forpligtelse længere er den ikke.
For mig er det lidt forkert at honorere links fra Goggle eller hvad ved jeg, det har ikke meget med selvstændige holdninmger eller oplevelser at gøre, men never mind."

Øjenvidnet4
MULTI-X
Bårse

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-08-10 09:27

- hvis der bliver spurgt ind til et helt specifikt problem, der kan klares med en henvisning, tror jeg at spørger er ligeglad med "selvstændige holdninger og oplevelser".

Stouenberg
Multi-X
- herfra...

Godkendelse af svar
Fra : Provsten1

Dato : 16-08-10 10:20

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-08-10 11:20

Stouenberg

Selvfølgelig vil jeg medgive dig, at det vigtigeste er at få løst spørgsmålet, og kilden i bund og grund kan være underordnet så jeg tilretter mig

Mvh
BW
Multi-X
Omtænker

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-08-10 11:37

Hej igen

Kan I huske hvornår Ballehyleren har stillet et regulært spørgsmål??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-08-10 12:32

Mange tak for point til Provsten1

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-08-10 14:23

Sikkert klokken 12. " hvornår kan jeg få noget at æde , jeg savler igen af sult, se min t-shirts "

MVH
BW