/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mails i outlook på gammel harddisk?
Fra : Breunski
Vist : 1791 gange
200 point
Dato : 14-08-10 21:19

Min gamle harddisk crashede. Så nu har jeg installeret windows på en ny harddisk.

Jeg har adgang til den gamle harddisk, men jeg kan ikke finde mine mails. Jeg håbede på, at finde de gamle mails i en .pst fil.

Jeg fandt nogle, men det var nogle gamle back-ups.

Kan man finde en der er up-to-date eller krævede det, at jeg havde lavet en back-up af mails inden harddisken crashede.

Er det muligt, at finde og gendanne de gamle mails på harddisken?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-08-10 21:22

Ja, det kan du den ligger ude i Outlook mappen.
Vh ben

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 210 point
Dato : 14-08-10 21:27

Du skal ind i mapen user\All user\(brugernavn\)Appdata\Local\Microsoft\outlook\
her skulle du kunen finde outlook.pst

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 14-08-10 21:55

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Jeg var ude i noget af det rigtige selv. Jeg havde bare fundet nogle gamle filer fra sidste år. Det var stien der var forkert. Du sendte mig den rigtige sti. Så tak for hjælpen.