/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Cowboyland
Fra : annvibeke
Vist : 3378 gange
200 point
Dato : 06-05-03 19:48

Jeg har ladet mig fortælle, at der i Danmark findes et cowboyland - altså en voksenlegeplads - som KAN hedde Texas Rangers. Morskaben på stedet skulle bla gå ud på at løbe om kap med halmballer.
Søgning på google ga' mig intet brugbart.
Kan jeg få hjælp på kandu?

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 06-05-03 20:02

Hej annvibeke,
En Texas Rangers kunne jeg ikke finde, men en god liste over div. forlystelsesparker vi har. Kig selv, og se om der er noget der ligner
http://www.dbbusiness.dk/index.php?idxno=9233

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 06-05-03 20:10

Jeg mener at der skulle ligge noget sådant i omegnen af silkeborg - jeg har set noget for flere år siden i fjernsynet - Det var en privatmand som havde lavet sådan et område, og det var vist åben for grupper. Jeg kan desværre ikke huske mere om det.

Jeg håber at det måske kan hjælpe dig lidt.

Hilsen Jysch

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 06-05-03 20:14

Jeg har fundet dette link - jeg vil tro at de kan fortælle dig om det, hvis det stadig eksisterer.

Cowboyland
Vestergade 21
8600 Silkeborg tlf 86 81 56 47
Beklædning

Hilsen Jysch

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 06-05-03 23:09
Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 06-05-03 23:54

Jeg ved der er et i sverige det hedder sådan

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 200 point
Dato : 07-05-03 01:05

Hej ann-vibeke m.fl.!

Nu bor jeg tilfældigvis i Silkeborg og "Cowboyland, Silkeborg" er en tøjforretning, der bla. har mange mærker indenfor cowboybukser og beklædning.

Men prøv efterfølgende:
http://www.fort-osterlund.dk/

Der finder du mange oplysninger om aktiviterer og rutebeskrivelser og tlf.nr. m.m. - Jeg har selv været der til bla. et Cowboy-stævne hvor dervar Cowboy og Countrymusik m.m. og diverse boder m.m.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 07-05-03 11:55

Hej Bjarne_H!

Det vidste jeg godt, men jeg skrev også at de nok vidste om det andet eksisterede endnu - og det gør det jo kan jeg se.
Fort Østerlund var også det jeg tænkte på.

Held og lykke

Jysch

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 07-05-03 15:01

Tak for svaret Bjarne_H.

Faktisk var det et spørgsmål på vegne af min søster...derfor en længere tilbagemeldingstid.

Min søster siger god for dit svar Bjarne_H.

Jeg takker alle (på egne (og søsters) vegne) for deltagelsen.

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-05-03 20:17

Hej ann-vibeke m.fl.!

Selv tak og god fornøjelse!

Mvh
Bjarne