/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Bytte om på tastaturet????
Fra : Scrub
Vist : 927 gange
45 point
Dato : 14-08-10 15:07

Hejsa Kandu'ere

Jeg har i nederste venstre hjørne, på mit tastatur, to knapper - Fn og CTRL - hvor Fn er længst mod venstre og Ctrl er lige ved siden af.

Det irritere mig at det skal være sådan, fordi jeg er vant til at have ctrl længst henne.

Mit spørgsmål lyder som følgende: Kan jeg bytte om på de to? jeg kan godt pille dem af og sætte dem så det SER rigtigt ud, men funktionen skal også helst være sådan at ctrl er længst til venstre.

KH Scrub

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 55 point
Dato : 14-08-10 15:29
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 14-08-10 15:39

forkert kategori

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-10 15:45

Dælme et sexet spørgsmål LOOL

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 14-08-10 16:34

Det er en helt ærlig fejl og jeg ved seriøst ikke hvorfor den står derunder. Det må i undskylde!!
Jeg skylder :(
(pinligt)

Godkendelse af svar
Fra : Scrub

Dato : 14-08-10 16:42

Tak for svaret Stouenberg. Simpelt og ligetil.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-08-10 16:44

- velbekommen Scrub og god weekend...