/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kære quinder
Fra : betterwisser
Vist : 880 gange
200 point
Dato : 13-08-10 21:28

Hvis i nu skal være bundløs ærlige, hvem ville i så på vildsvinejagt med.

Folk som disse herlige MULTI-X drenge eller ville I foretrække Ballerøvs typen.

Det er dybt seriøst for undersøgelsen er støttet af Leatermann og OB, så i små yndigheder sig frem, hvis I er nogle ordentlige tønder må I selvfølgelig også være med, vi MULTI-X kan håndtere det meste vi er de sidste der i stikker lunten op til kuglerne, når Ballemanden brøler.

MVH
BW
MULTI-X
Venter med spændning

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-08-10 21:47

Citat
Hvis i nu skal være bundløs ærlige, hvem ville i så på vildsvinejagt med.

Vildsvinet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-08-10 22:24

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-08-10 22:41

Nemlig. Når det blæser op til storm er selv den første havn den bedste.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Sidder og ryger på en sur pibe

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 200 point
Dato : 13-08-10 22:44

Skulle det ske, at en af de deltagende quinder faldt for et medlem af den gloriøse MULTI-X skare, så må håndgemænget godt foregå i stilhed blandt bregner og andet ukrudt. Der skulle nødigt ske det, at en konkurrerende firbenet keiler blev jaloux.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-08-10 23:17

Sådan må det værre, vi skulle nødig give den en tand til

MVH
BW

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-08-10 09:23

Ha ha ha.., du er sgu morsom, Nordsted
Jeg vil helst på vildsvinejagt med Nordsted og vildsvinet
Og vi tager gerne resten af kvinderne med også. Sikken fest vi kunne få - der ville i hvert fald blive grinet en del

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-08-10 09:54

Jeg vil til hver en tid og uden slinger i valsen - altid vælge SVINET !!!

Mvh
MULTI-eks
Bundløs ærlig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-10 09:59

Christa.N....Det er nemlig det vi gør.... laver en tøsetur

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-08-10 10:44

En MULTI-eks tøsetur

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-08-10 11:14

og svinene drikker vi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-10 11:41

Citat
og svinene drikker vi

Og så kan vi supplerer med blå ugler

Og i stedet for at skyde vildsvin, så skyder vi skovsvin...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-10 14:25

Kære lille Vorherre - lad mig blive et vildsvin..........eller bare et almindeligt flollet dumt svin.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-08-10 14:40

Mjaaaahh - det er vi vel allesammen når det kommer dertil.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-08-10 17:34

Jeg melder mig til tøse turen og strikker da gerne en hætte til vildsvinet så jægerne ikke kan genkende det.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-08-10 19:12

Det er dejligt med den gode tone og samhørigheden herinde, og de kreative kræfter som arbejder sammen for en god tur. Bliv endelig ved det er sgu hyggeligt

Det med skovsvin udløser varme fornemmelser hos mig

Med hyggelige hilsner
BW
MULTI-X
Med på en lytter

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-08-10 19:27

Citat
Det er dejligt med den gode tone og samhørigheden herinde, og de kreative kræfter som arbejder sammen for en god tur. Bliv endelig ved det er sgu hyggelig

Ja, det er så dét, der sker drenge, når kvinderne blander sig

Visse mænd er nogle svin - andre bare nogle gamle grise (Vi sætter ingen navne på)

Fandt lige denne lille historie:

Bernard og Robert, to inkarnerede jæger, befandt sig i skoven i gang med at jagte vildsvin, da den ene af de to pludseligt faldt om.

Robert var sandsynligvis ramt af et hjerteanfald, han trak ikke vejret, hans pupiler var stærkt udvidede og hans øjne virkede livløse.

Bernard panikkerede. Han fandt sin mobiltelefon frem og trykkede 112.

“Min ven er død! Hvad skal jeg gøre?”, skreg han i telefonen.

Den vagthavende svarede roligt:

“Så, så… tag det nu roligt. Jeg skal nok tage mig af det. Først skal du sikre dig, at han er død…”

Et øjebliks stilhed, dernæst et skud.

Jægeren tog røret igen.

“Godt, det er gjort. Hvad så nu?”

(tyvstjålet fra http://www.dagensvits.com/jagtulykke/)

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-08-10 20:35

Lidt svineri er iorden, bare vi er fine i kanten ikk.

Er der egentlig ikke for meget ligestillingen? jeg spør bare, det hele skal snart vendes snavvendt for ikke at bryde diverse love . , det er ikke let, men jeg holder selvølgelig på mit, som en rigtig MULTI-Xr med stålfast blik
MVH
BW
Hyggelig aften de damer ( er der en enkelt Bajut iblandt )

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-08-10 21:34

Ligestillingen er helt OK, det er bryllupsritualet der er skruet forkert sammen. Quinderne slipper alt for let afsted med at blive gift. Der følger heller ikke noget garantibevis med i købet.

Mvh.
MULTI-X
Tonganenseren

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-08-10 22:14

Hvorfor hedder vi egentlig kvinder?
- Jo, fjern k\'et og se hvad det bliver til
...prøv så at fjerne m\'et i mand og se hvad du får?

Mvh MULTI-eks
en vinder

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-08-10 22:35

- og så var der den om...

2 jægere sad og pillede ved et oversavet jagtgevær.
Pludselig går det af i hovedet på den ene, så siger den anden:
du behøver sgu da ikke se så mærkelig ud, jeg blev da også forskrækket.

Mvh
MULTI-rex
der nyder en Pomerol

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-08-10 00:52

Og så kan jægerne lære det:

Ægtemanden kommer uventet tidligt hjem fra jagt og finder konen i seng med sin elsker.
Konen springer ud af sengen og flygter ind i stuen. Manden hiver sit jagtgevær frem fra tasken "Skyd ikke!" råber elskeren, "det er mig, hun vil have!"
"Næ, næ, min fine ven. Det er mig, hun elsker!" siger manden.
"Hvorfor ikke lade det komme an på en prøve?" siger elskeren. "Du fyrer to skud af i loftet, og vi lægger os ned, som om vi begge to er døde. Så kan vi se, hvem af os hun begræder!"
"God idé!" siger ægtemanden og trykker af to gange.

"Bang! Bang!" hører konen inde i stuen. Hun styrter ind i soveværelset, ser de to ligge udstrakt på gulvet og vender sig mod klædeskabet:
"Kom bare ud, Brian. De er stendøde begge to!"

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-08-10 08:17

Hvad er forskellen på mænd og svin??
Svin bliver ikke til mænd selvom de bli'r fulde ...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 08:25

På en del af jeg fjernes V i kvinder, når tiden går, så består ansigtet mest det nye ord" fint ikk"

MVH
BW
MULTI-X
Tager armbøjninger med en ged på ryggen

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 12:28

Tak for svaret Tonganeseren.

Keillere har en glimrende lugtesans, så de har aldrig taget fejl endnu, en kamp om en rigtig MULTI-X , vil få tønderne til at transpirere som en springfloder og det er der ingen god keiler, der vil i lag med med sådan ting, så vil de nok foretrække en nyvasket mudderso

God søndag
MVH
BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-08-10 18:53

Hej Betterwisser.

Nøj, hvor fik vi meget vand i nat. 165 mm. I fik ingenting - mener jeg at vide.
Men tak for poingene.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-08-10 19:06

Ja, tænk en gang at det er en mand, der render med points - på et spørgsmål rettet til kvinderne
Eller er Tonganeseren mon en "tøse-dreng"?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 22:14

Hvor kan man se, altså i din profil, at du tilhøre østrogenholdet, men hvis du er moppset over udelingen af points, skal jeg nok huske dig.
Der er vel ikke mere tøsedreng i Tonganeseren end der er Bajut i dag formoder jeg.

Vi har vel ligeret rent kønstværfagligt og vildsvinene har meldt rent ud hvem de foretræk som vinder.

Tonga
Nej vi fik intet, men det gik da rent galt på Sjælland det er sgu ikke rart, så hellere en stormskade, vand er noget møj at få ind i husene det griber vildt om sig.

God aften
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-08-10 22:39

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 15-08-10 19:06

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, tænk en gang at det er en mand, der render med points - på et spørgsmål rettet til kvinderne

Nemlig - men sådan er det jo også på arbejdsmarkedet - og hvorfor det?

Svar: Fordi vi kan det der tjald. Vi piver ikke.

Mvh.
Tonganeseren
Medlem af jagtselskabet MULTI-X.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-08-10 23:33

Så nemt tager man sgu heller ikke r... på en lettere anløben herre, fordi der er poing i hyttefadet, MULTI-X drengene er gjort af det rette stof. Når låget på honingkrukken står på klem kommer hvepsene flagerne, men vi betaler ikke altid på den konto.

Nat
BW
MULTI-X

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-10 07:08

ha ha ha - ja ja da, drenge. Uanset tøsedrenge eller drengerøve....
Østrogenholdet tager magten - bare vent og se

God uge til jer alle..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-08-10 11:38

Stakkels Hr Pifo

mvh
BW
MULTI-X
Novo Nordisk

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-10 13:48

Frue, om jeg må bede, min bedste Hr Betterwisser
Ellers bliver min mand sgu nok lidt mopset

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-08-10 14:09

Vil blot give Hr Prifo, min opbakning Fru Prifo

Mvh
BW
MULTI-X
På redning

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-10 14:18

Ha ha ha - nå, så det er ham du vil bakke op - tja, det kan da være, at det er nødvendigt

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-08-10 14:39

Mangen god mand er gået til, efterhånden som fruen har gearet vægten op sammen hys-termostaten, med fatale følger ad åre, altså for den knuste ægtemand.

Dette sker yderst sjældent hos jægere, og er aldrig set hos MULTI -X mænd, pragteksemplare udi hankønnet, hvis vi skal bruge en idræts ligninger, ligger vi på højde med en 20 dobbelt Wiskey nå nej det var Ironmand i kvindernes univers inden for ultimative svært opnåelige pragthanner

Mvh
BW

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-08-10 14:46

Du ved nok, at gifte mænd lever længere end ugifte? (Eller også føler de det bare sådan )

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-08-10 19:34

Dødeligheden blandt fraskilte eller enkemænd er meget højere end hos mænd i parforhold. Det er en kendsgerning.
Undersøgelser har nemligm vist, at konen, samleveren eller kæresten har tilladt sig at skride eller afgå ved døden - uden først at fortælle manden hvor dåseåbneren er lagt.

Mvh.
Tonganeseren
MULTI-X Teamet

Forresten: Er det overkille at montere en 15 hk påhængsmotor på en LIMBO 14??

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-08-10 21:09

Hellere overkill, end røven i vandskopen.

Mvh
BW
MULTI-X