/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program med Sille Roulund og Hr. Gartner
Fra : FrejaFlop
Vist : 3061 gange
50 point
Dato : 11-08-10 21:53

Hej Kandu

For nogle timer siden så jeg program med Sille Roulund og Hr. Gartner - de gik rundt i den skønneste kæmpestore have i Stenlille ???? - ejeren havde lavet store koikarpe bassiner og store stensætningen (han var brolægger), vandfald osv og Sille sagde at man kunne finde haven på www.haven.dk

Jeg vil gerne besøge den have en dag - men kan ikke finde adresse / kontaktperson på den nævnt hjemmeside - måske har jeg misforstået noget?

er der nogen der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-08-10 22:00

Citat
© TV2ØST - Kildemarksvej 7, 4760 Vordingborg, Tel.: 55 36 56 56, Fax.: 55 36 56 95, E-mail: redaktion@tv2east.dk

Ring til TV2 east...de ved det .
men jeg kan fortælle dig den have ligger i Ølstykke.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-08-10 22:13

Hov...glemte lige at fortælle dig at programmet hedder ..ud i haven.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-10 22:18

Jeg har ikke set programmet, men vil bare foreslå dig en anden flot have

http://www.birkegaardens-haver.dk/

Så kan du se den en anden gang.... fordelen ved denne have er at den også er rigtig god til handicappede/gangbesværede, der er siddepladser over det hele, eller man kan låne en kørestol bare man reserverer på forhånd

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har behov for siddepladser, men det har andre kandu'er som ser denne tråd måske

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-10 06:47

Den er her

Zen-Garden
v/Jørgen og Jacobine Nielsen
Bakkevej 27 Vedde
4295 Stenlille

http://zen-garden.dk/about.html

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 13-08-10 09:44

Tak for svaret Klaudi. Super - lige det jeg manglede.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-08-10 10:43

Velbekommen