/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Juliana drivhus model?
Fra : solvej2
Vist : 1735 gange
100 point
Dato : 11-08-10 17:19

Hej med jer

Jeg har købt et brugt Juliana drivhus, For at komme videre med at samle det, har jeg brug for nogle tegninger over modellen. Udvendige sokkel mål er: L: 368cm X B: 275cm. Er der nogen som ved hvad modellen hedder og/eller hvor jeg kan finde tegninger?

Hilsen solvej2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-10 17:22

Prøv at spørge her

http://www.juliana.com/

Jeg tror også det er Silvan der sælger dem

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 11-08-10 17:25
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-08-10 17:32

Tror sq det er magen til det jeg lige har anskaffet brugt.
Jeg fandt ingen tegninger, men det er da sat op
Helt sikkert at jeg ikke gjorde det i den rigtige række følge, men spørg og jeg skal forsøge at svare

Kommentar
Fra : solvej2

Dato : 11-08-10 18:03

Hej der

Udover disse ret indlysende links, som jeg allerede har prøvet, burde der være nogle mere brugbare.

Kommentar
Fra : solvej2

Dato : 11-08-10 18:04

Det er forøvrigt med dobbeltdør, som åbner udaf.

Kommentar
Fra : solvej2

Dato : 11-08-10 18:20

Hej CCjunior

Det der er problemet er at samlingen på tagryggen i gavl og front. Selve tagryggen kan jeg ikke se hvordan bliver fastgjort til gavl og front. Tagpladerne kan jeg godt se hvordan man fastgør dem til tagryg og øverst på sidefladerne. Men tagryggen ville jeg gerne have fastgjort øverst på front og gavl. Der siidder kun et trekants beslag. Hmmmmm....håber det er nogenlunde forklaret.
Hilsen solvej2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-10 18:37

Solvej2, hvis du går ind i mit første link

Se under drivhuse

http://66296.webpublisher.one2one.dk/00028/00045/00047/

Scroll ned til bunden, der er samlevejledningen som PDF

Nu valgte jeg et tilfældigt drivhus, men jeg tror du kan bruge siden alligevel

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-08-10 18:59

Det er dette drivhus jeg har..
Tror måske ikke lige de er helt ens;)
har ikke dobeltdør
http://www.megaupload.com/?d=IZANV6TZ

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-10 19:02

Den dobbelte dør er nok også det mindste af det

Jeg tror i skal være glade for at det er brugte drivhuse i har købt, for da min far skulle have samlet sit, var der flere ting der skulle ekstra justeres

Kommentar
Fra : kj

Dato : 12-08-10 09:05

Jeg tror det er samme drivhuse som nedenstående link, og de plejer også at have vejledninger og tegninger.
www.willabgarden.se

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-10 09:42

Ehm.... læser i slet ikke hvad andre skriver

Juliana drivhuse, har selv vejledningerne på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-08-10 18:56

Uden at være sikker, så tror jeg kun det er for de nyere modeller. Der er sq løbet meget vand i åen siden mit var nyt :)
Men grund principperne burde være de samme...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-10 12:05

Hvordan går det Solvej2, har du fået brugt drivhuset??