/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Toy Story 3 på engelsk
Fra : hotmaildude
Vist : 678 gange
300 point
Dato : 11-08-10 11:32

Har lige været inde og kigge på kino.dk og kan det passe, at det kun er udgaven med danske undertekster, der bliver vist?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 310 point
Dato : 11-08-10 11:34

Ja

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-10 11:36

Her står der da, at det er dansk tale

http://www.kino.dk/Film/T/TO/Toy-Story-3-3d-dk-tale.aspx

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-08-10 14:01

Som Ans har skrevet er filmen med dansk tale. Her kan du se og høre et lille klip

Godkendelse af svar
Fra : hotmaildude

Dato : 12-08-10 09:59

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-10 10:18

Jeg er forvirret .

Det er da ikke korerkt, at den kun vises med danske undertekster.

Jeg troede, at du skulle have børn med, som ikke kunne læse.

Men det er måske voksne, som ikke forstår engelsk og ikke kan læse dansk ????????