/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HTTP 400
Fra : lianesen
Vist : 1068 gange
105 point
Dato : 11-08-10 11:23

Hejsa. nogen der kan hjælpe, kan ikke komme ind på en del sider, der står wepsiden ikke findes eller slåfejl http 400. kan heller ikke logge på messenger. og der står at jeg arbejder offline. Her ku jeg så godt komme ind. har prøvet næsten alt ;O(

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-08-10 11:29

kan du ikke lige skrive websiden så prøver jeg

Kommentar
Fra : lianesen

Dato : 11-08-10 11:39

Jamen deer er mange, kan sagtnes google dem, men så slutter det også der. så er det at der står at det er en HTTP 400 fejl. og mit net kører fint.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-08-10 11:58

Nettet kører måske fint , men det gør din netbrowser ikke. Du skulle skrive hvilken du bruger.

Det kunne være internet explorer , eller en anden.

Hvis den ikke svarer med de rigtige koder tilbage til den server du prøver at kontakte, så får du fejlmeldingen fra den.

Koderne bruges til at kontrollere at data kommer fejlfrit frem og tilbage.

Du skal nok afinstallere browseren og så geninstallere. Problemet kan også skyldes snavs i computeren. Du husker vel løbende at opdatere systemmet og virusbeskyttelsen, ligesom du vel har en firewall installeret,

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 115 point
Dato : 11-08-10 12:04

denne browser er løn hurtig prøv den for at se om det er din browser der er problemmet:
http://www.opera.com/download/

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-08-10 12:06
Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-08-10 17:28

Det kan osse være din internet forbendelse.
tjæk ledning rj45
reset modem/router - tryk med en kuglepen på et lille hul. vent 2 min ca
opdater driver til netkort under enehåndtering - kontrol panel,system,fanen hardware,enehåndtering vælg opdater driver ,eller slet den og indstaler den igen.
opret en ny lan under kontrol panel,intenet indstillger

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 11-08-10 18:43

FIREWALL/ SIKKERHED:________________________
NU IGEN

Kommentar
Fra : lianesen

Dato : 13-08-10 07:47

Hej igen, nu har jeg prøvet alt, hvad der er skrevet her, og hvad jeg har læst mig til, intet virker, der må vist en fagmand til Kan heller ikke komme på messenger, nogle forslag der ? når jeg laver fejlsøgning, står der at den er midlertidig ude af drift, men, det kan vel ikke passe, når andre kan komme ind.

Kommentar
Fra : lianesen

Dato : 13-08-10 07:50

XOU. har prøvet mozilla osse, det hjalp heller ikke. men tak.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-08-10 08:34

prøv lige at kontrollere hvilken dns din maskine bruger, det kunne være der problemet er

du kan jo evt lige afprøve med googles dns, de hedder 8.8.8.8 og 8.8.4.4

Her er lidt info omkring dns skift og fejlsøgning
http://code.google.com/intl/da-DK/speed/public-dns/docs/using.html

Kommentar
Fra : xou

Dato : 13-08-10 14:32

prøv at rense:
http://www.microsoft.com/security_essentials/
altid en go ide`
Det kunne osse være du skulle lave en system gendannelse:
start-programmer-tilbehør-systemgendannelse:vælg et punkt der ligger før problemmet opstod - ok
det kunne være et nyt netkort der skal til,eller gammelt f.eks 10 mbit - hvis du har et liggene med driver eller kører en nyere windows,der selv har driver.

Kommentar
Fra : lianesen

Dato : 17-08-10 14:09

xou, takker det hjalp at skifte til den der goggel browser, og tak til i andre osse

Godkendelse af svar
Fra : lianesen

Dato : 17-08-10 14:09

Tak for svaret xou.