/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor købes billige termoruder?
Fra : cristian2
Vist : 3097 gange
30 point
Dato : 10-08-10 15:28

Jeg har hørt at man kan bestille meget billige termoruder fra udlandet (østeuropæisk land muligvis). Er der nogen der har hørt om det? I givet fald hvor?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 10-08-10 15:49

I Polen, ellers kan man redde sig noget i byggemarkeder for brugte materialer.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-10 15:54

Transporten vil æde besparelsen op medmindre at Du skal bruge til en hel blok.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 10-08-10 16:17

Jeg kender en der har fået fra Polen til sit enfamiliehus og det kunne betale sig. Det er nok en undersøgelse værd.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-08-10 16:32

Jeg syntes dette her lyder billigt, og så er der jo en chance for at garantien er i orden:
DialogiskDersom forståelsendrukner i snak,så er det på tide,diskret at slå bakog prøve ihærdigtmed rette ordat få dialogenpå rette spor.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-08-10 16:33
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-10 17:03

Citat
Hov, der gik da lige noget galt.

I den grad

Er det Google der har oversat "billige termoruder" fra polsk ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-08-10 17:22

Citat
Dialogisk - Dersom forståelsen drukner i snak, så er det på tide, diskret at slå bak og prøve ihærdigt med rette ord at få dialogen på rette spor.

- tak stilkene, den har vi s.. manglet på Kandu længe...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-08-10 20:30

Vi har købt vore brugt og selv malet dem. Vi gav 400 kr for et vindue der målte 1x1 m.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-08-10 09:48

prøv evt. www.lavpristræ.dk

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 11-08-10 11:39

prøv http://www.genbyg.dk...

masser af brugte og nye termo ruder...i alle former