/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
SELVMORD _
Fra : spam-free
Vist : 3541 gange
50 point
Dato : 10-08-10 00:15

Hvad måde er bedst ??? uden for mange smerter, og sikker udgang.

kun svar fra brugere der har prøvet det
og ved hvad de snakker om.

ellers hav en go daw....

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 10-08-10 01:59

Jeg bliver faktisk en smule vred, når jeg læser dit indlæg, nok fordi jeg indenfor de seneste uger har haft selvmord tæt inde på livet, ikke mindre end to gange.

Den 30 juni fandt jeg min søster, der aftenen forinden havde ædt 100 panodil. Hun blev kørt til nærmeste sygehus, men hasteoverført til Rigshospitalet, hvor hun de følgende 3 døgn svævede mellem liv og død. En meget ubehagelig oplevelse, skal jeg hilse og sige, både for de pårørende og den selvmordstruet, som bliver vældig syg med mavesmerter og opkastninger i 1½ døgn. Desuden kan metoden ikke anbefales idet paracetamolforgiftninen smadrer din lever fuldstændig, og slet ikke er en sikker nok metode, hvis dit ønske om at dø er reel.

I sidste uge mistede jeg en kær ven, som på facebook mens jeg var på ferie havde annonceret at nu gad han ikke livet mere. De fleste troede åbenbart bare at han havde en trist dag, men da jeg ikke kunne se aktivitet på hans væg to dage senere, tog jeg kontakt til politiet, som fandt ham død af en cocktail sløvende piller. Metoden er åbenbart sikker, såfremt du har piller nok, og ingen familie/venner har der bekymrer sig synderligt om dig.

Alternativt kan du finde inspiration på Spademanns guide til Selvmord. http://spademanns.wikia.com/wiki/Spademanns_guide_til_Selvmord
Personligt vil jeg mene, at metode 1 er den mest sikre, men er man up for it, så synes jeg da man skal vælge metode 6. Den ser syg morsom ud, og man får garenteret omtale i Ekstra Bladet, som en ekstra bonus for sit "mod"

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 10-08-10 03:39

Citat
Denne mand troede man døde at en beskadiget mavesæk

hvordan kan man DOG TRO DET.........
har selv prøvet det et par gange.
Citat
Jeg bliver faktisk en smule vred, når jeg læser dit indlæg, nok fordi jeg indenfor de seneste uger har haft selvmord tæt inde på livet, ikke mindre end to gange.

SORRY for dig og dine.......

Citat
hvis dit ønske om at dø er reel.

og sikker udgang.
kun svar fra brugere der har prøvet det
og ved hvad de snakker om.

Hvis du ikke kan mærke MIN Sakasme/ kynisme, allerede der ?

MEN, man hører JO ALDRIG fra de døde_???

Citat
Metoden er åbenbart sikker, såfremt du har piller nok, og ingen familie/venner har der bekymrer sig synderligt om dig.

Har masser af det (lort) man bliver JO FODRET ved lægen.
Har du NU NOK!!!!!!!!!!!!!!

---
NÆ_ jeg ville bare høre fra en herinde,
der havde prøvet at skyde hovedet af sig selv,
og overlevet braget. (hører man det?).og kunne sige
om DEN verden var værre end denne

MEN_ du oplever sikkert meget SPAM herinde PT

Kan så nævne at jeg har prøvet ketoganer/ og den slags
men jeg jeg får ALTID tømmer_katter af dem.
Ihvert-tilfælde vil min kat have MAD...når jeg vågner

Angående dit TIP til # 6, fatter ikke POINTEN med en HUND.
Men du kan måske forklare det nærmere:

Citat
Metode 6
Du skal bruge:
2 stks. champignon
5 tsk. pulveriseret oliven
5L brunt sæbe
3 tændstikker
3 flasker tændvæske
En hund i snor
En brandslukker.. Nej glem den..
1.Stil dig midt på hovedvejen i din by
2.Stik en champignon i halsrøret og olivenpulveret i næsen; Du skal helst ikke kunne trække vejret
3.Dæk 1x5 meters areal med brunt sæbe
4.Hæld 2 flasker tændvæske langs kanten på det brune sæbe
5.Stil dig ved enden af arealet
6.Tag bukserne ned og stil dig bag hunden, mens du holder godt fast i snoren
7.Hæld en flaske tændvæske ud på hunden
8.Sæt ild til kanterne på den brunge væske
9.Sæt ild til hunden, der nu gerne skulle trække dig over det brune sæbe med ild. Hvis du ikke dør af hudafskrabninger, kvælning eller forbrænding, så er det godt du befinder dig på en hovedvej, hva?

Smutter inden sikkerheds-smøgen smider gløder på gulvet

Troede meningen MED DEM, var at cigaretten skulle gå UD,
ikke tabe gløden....

Anden sag/ anden dag

+

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 10-08-10 03:45

Citat
Angående dit TIP til # 6, fatter ikke POINTEN med en HUND.
Men du kan måske forklare det nærmere:

Jeg har dog et enkelt klip (klumme/ krumme/ klamme (Øhhh), ) og deres KO
der er go_nok gang i dem....indtil der kom GAS_AFGANG

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 25 point
Dato : 10-08-10 07:03

idiot

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-08-10 08:29

- du er for flink Teil...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-10 08:33

OK kan man be idioten tage et bad og blive under vandet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-10 10:23

Dit indlæg er smagsløst

Jeg har kendt 2, den ene døde let og smertefrit, vel bortset fra den kamp der foregik i hans hoved før.
Den anden brugte samme barske metode 2 gange, anden gang lykkedes det.

Og nej, jeg fortæller ikke hvordan.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-08-10 12:38

Citat
kun svar fra brugere der har prøvet det

Dem der har prøvet / gjort det ka' skutte gi' dig et svar her...de er her ikke længere.

Og så som der også bliver svaret ...TÆNK DIG OM..
Det er det mest igoistiske man kan gøre.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-08-10 12:43

- men jeg synes du skal arbejde videre med projektet spam, men hold os lige underrettet så vi kan have champagnen klar...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 10-08-10 14:21

kujon

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-08-10 15:16

Citat
kujon

enig,,,

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-08-10 17:23

- måske, men det finder vi vel ud af...

Godkendelse af svar
Fra : spam-free

Dato : 22-09-10 11:20

SPAM