/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
STRÆKMÆRKER
Fra : huelya87
Vist : 1322 gange
55 point
Dato : 09-08-10 23:24

HEJ JEG VIL LIGE HØRER NOGET AD, KAN MAN GODT FJERNE RØDE STRÆKMÆRKER MED LASER? eller skal de være hvide strækmærker??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-08-10 23:28

Strækmærker kan ikke fjernes, men de røde bliver hvide med tiden, hvor de så ikke er så synlige

Lad være med at købe/bruge div. ting og sager, de virker ikke på andre måder, end at du bruger en masse penge helt overflødigt

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 09-08-10 23:51

Prøv en boremaskine med rundeller (sandpapir) på, ganske effektiv = mod tatoveringer.
Men du får til gengæld et brændesår/ med betændelse i.
Og hvad er så pænest, lev med det, alle andre (MÅ) gør/e det.

Kommentar
Fra : janni_s

Dato : 10-08-10 09:15

di kan bruge creme for at undgå at få flere. sådan at du holder huden mere fugtig og smidig. Man kan sikkert også få en creme lige til formålet, men tør ikke sige om det virker.

Vh

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-08-10 10:35

Hej.
Hvis det er MEGET slemt kan du få din læge til at udskrive A vitamin creme.
Det hjælper men fjerner det ikke helt.
Det eneste der ikke må komme på er sol hvis du begynder at bruge cremen.
Fås kun på recept.

Accepteret svar
Fra : No1Here

Modtaget 55 point
Dato : 10-08-10 13:05

Der er dokumenteret virkning af laserbehandlinger ved strækmærker, men du skal ikke forvente, at de forsvinder helt. Kollagendannelsen øges ifølge kliniske undersøgelser med i gennemsnit 144% i forhold til hudens normale produktionshastighed af kollagen, men helt fejlfri hud er et utopisk ønske.

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 25-08-10 18:22

Tak for svaret No1Here.