/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Vil flytte til Sverige
Fra : Rao
Vist : 774 gange
50 point
Dato : 06-05-03 15:32

Er der nogen her der er klar over hvad fordele og ulemper er ved at flytte til Sverige. Jeg har 2 forskellige jobs i DK men ønsker at flytte til SE for at bo der. Hvad kan man købe en lejlighed eller et hus til i Øresund området, er der noget man skal være særlig opmærksom på når/hvis man flytter.
Det er begrænset hvor meget jeg kommer til at bruge det hus, da jeg jo arbejder næsten hele tiden ;) men man skal jo have et sted at bo.
Need a little help guys! HELP ME

Accepteret svar
Fra : Lequack

Modtaget 50 point
Dato : 06-05-03 22:59

Det er meget, meget billigere at bo i Sverige og meget, meget billigere at købe hus. Man skal dog lige være opmærksom på at hushandel foregår på en anden måde i Sverige, end i Danmark.

Du kan læse mere her:
http://www.oresunddirekt.com/dk/tema.asp?page=tema&objno=91378997

Og en hjemmeside der udelukkende handler om at flytte fra Danmark til Sverige:

http://www.scanianet.dk/pendler.php

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 07-05-03 11:15

Jeg Takker mange gange for informationerne Lequack, er allerede gået igang med at læse de sider og håber på at sætte himmel og jord i bevægelse snart.
Er der andre der sidder inde med andre oplysninger såsom billig huse til salg eller en fair ejendoms mægler eller noget andet så høre jeg gerne fra jer.

M.v.h.

Rao

Kommentar
Fra : Kamaldk

Dato : 01-02-04 10:05

Gå ind på http://www.bocenter.se Her kan du se på Huse og Lejlighed.
Og så er der ikke andet for end at tag over og tale med en Ejendomsmægler, de er utroligt søde og kan fortælle dig alt om Fordele og Ulember, de kører dig også selv ud og viser dig lejligheden Plus omradet omkring lejliheden så du ved hvor Den Nærmeste Politi Station, Hospitaler Og Skoler ligger. Håber du kan bruge det til noget

Godkendelse af svar
Fra : Rao

Dato : 11-03-06 17:04

Tak for svaret Lequack.