/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Taskeophæng til Honda GL 500
Fra : wolan
Vist : 841 gange
200 point
Dato : 06-05-03 15:31

Findes der, brugt eller nyt, et fabriksproduceret ophæng til krauser, givi eller andre sidetasker til Honda GL500 Silverwing ('81). Eller skal man, som de forhandlere jeg har talt med, ud i tilfældig bøjning af en stålramme for at montere en uoriginal taske på dyret ??

/Wolan

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 11-05-03 12:24

Hepco-Becker laver en løsning til Honda GL500 Silverwing.

http://www.hepco-becker.de

Artikelbezeichnung Bestell-Nr.
Seitenträger inkl. Gepäckbrücke chrom 650111.0002

Dog ved jeg ikke hvem der forhandler det herhjemme.

Mvh
McCracken

Accepteret svar
Fra : mccracken

Modtaget 200 point
Dato : 11-05-03 12:24

Hepco-Becker laver en løsning til Honda GL500 Silverwing.

http://www.hepco-becker.de

Artikelbezeichnung Bestell-Nr.
Seitenträger inkl. Gepäckbrücke chrom 650111.0002

Dog ved jeg ikke hvem der forhandler det herhjemme.

Mvh
McCracken

Godkendelse af svar
Fra : wolan

Dato : 11-05-03 15:45

Mange tak for svaret mccracken.

Det var lige præcis det, jeg var ude efter.
Jeg mener at have læst et sted at Hepco Becker har fået ny importør, så jeg skal lige en tur igennem min hæfter.......Set i bakspejlet er det meget sjovt, at der ikke findes forhandlere, der giver uvildig vejledning. De har allesammen rådet mig til en løsning, hvor de får en eller anden pensionist til at svejse en total-grim stålramme sammen til en fuldstændig uhyrlig pris (hvertfald så høj, at det kan betale sig at tage et svejsekursus, købes svejseudstyr og stålrør selv)

/wolan