/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Cohen Sønderboorg Odense transport
Fra : svendgiversen
Vist : 642 gange
214 point
Dato : 09-08-10 10:53

Vi har været så letsindige at købe biletter til Leonard Cohens musik aften i Odense på lørdag,
og da vi bor i Egernsund og Sønderborg var planen at tage færgen over fra Fynshav
og så køre uden om hjem sent om aftenen, hvor den sidste færge er sejlet.

Imidlertid har vi nu haft dårlige erfaringer med at få vor bil hjem fra Jazz Middelfart i lørdags,
hvor der også var cykelløb, og vi overvejer nu at tage tog eller bus.

Cohens Wold Tour i Odense er på: Engen, Fruens bøge, Skov Alleen 40, klokken 20.00,
Er det langt væk fra Odense banegård/Bus station?

Går der offentlig transport derfra til Engen?
(Måske overbooket under denne koncert)
Og det er vel ikke til at få en taxa, er der specielle koncert transporter??

Og hvordan kommer vi så hjem sent om aftenen,
seneste tog eller bus til Sønderborg???

Måske skal vi alligevel tage bilen???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-08-10 11:09
Kommentar
Fra : wq

Dato : 09-08-10 11:26
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 214 point
Dato : 09-08-10 12:34

svendgiversen

Du kan læse lidt om transportmulighederne her

Citat
Bus
Odense Bybusser indsætter på koncertdagen særbusser, der pendler mellem Odense Banegård Center og Engen. Bybusserne, der er sat ind med særkørsel mellem Odense Banegård Center og Engen standser ved ishuset på Læsøgade. Særbusserne kører fra kl. 16 på koncertdagen

Citat
Bil
Se kort. Der forefindes kun et meget begrænset antal p-pladser i området nær Engen. Der opfordres til at man i høj grad benytter den offentlige transport eller kommer i god tid, da man bør forvente en del gang fra eventuelle p-pladser og frem til koncertområdet.

http://www.coheniodense.dk/transport/i-bil.aspx

God fornøjelse

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-08-10 15:17

Tak for svaret ans.

Lige hvad vi har brug for...