/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musicmatch
Fra : js270630
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 09-08-10 09:37

Jeg lod mig friste til at installere MUSICMATCH Jukebox, fordi det tilsyneladende skulle være alle tiders. Men desværre har det den kedelige bivirkning, at jeg efter brug ikke kan gå tilbage til computerens andre funktioner - programmerne svarer ikke, f.eks. internetforbindelsen. Jeg må genstarte computeren - hvilket tager en helvedes tid, fordi programmerne ikke svarer. Jeg ville så afinstallere MUSICMATCH via kontrolpanelet, men får det svar, at afinstallering ikke er mulig. Er man bondefanget af nogle smarte folk? Jeg bruger computeren til bl.a. overspilning af mine gamle plader, og det har aldrig været et problem med f.eks. Windows Mediaplayer - men dette her er sgu et noget møg. Er der nogen her, der ved noget om MUSICMATCH - fordele og ulemper?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-08-10 14:50

har du prøvet unlocker ?
den plejer at kunne afinstallere det mest umulige, :
http://download.cnet.com/Unlocker/3000-2248_4-10493998.html

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-10 14:56

det ser ud til at mange har problemer med 'MUSICMATCH'
prøv at søg i alle dine filer/mapper efter MUSICMATCH / jukebox
derefter kan du slette alt hvad der 'dukker' op
(kontrolpanel / søg,.. win XP)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 09-08-10 15:20

i 'joblisten',.. på proceslinien,.. eller Ctrl+Alt+Del
kan du normalt lukke programmet,.. men det er jo kun en midlertidig løsning, !

Godkendelse af svar
Fra : js270630

Dato : 31-08-10 08:40

Tak for svaret EA_HS.