/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
lille bærbar
Fra : trimare46
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 08-08-10 21:24

jeg skal have ny bærbar pc. det skal være en 12-13 tommer skærm.
og den skal have indbygget modem til mobilt bredbånd.
jeg har søgt med lys og lygte, men kan ikke finde noget der ligner et fornuftigt køb.
er der nogen af jer der har erfaring med den slags pc og kan anbefale en.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-10 21:32

Citat
og den skal have indbygget modem til mobilt bredbånd

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 08-08-10 22:13

Ved ikke lige hvad du mener med indbygget modem.
Men min datter købte denne lille sag for et halvt år siden, og er herreglad for den. Især batterilevetiden er en fordel, da det især er en studie PC.

http://www.dustinhome.dk/pd_5010331664.aspx

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 08-08-10 22:44

Det er slet ikke ualmindelig med indbygget 3G moden, den her HP ser da fin ud ikke:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=390655&SamleMenuID=24&gruppe=7&Extended=&SiteID=6&Show_description=0&serie=&producent=HewlettPackard&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=EDBpriser

ellers må du se efter tilbud i El-Giganten og lignende steder, det er tit de har tilbud på den slags med indbygget 3G modem, du kan så vælge at købe til lav pris med abonnement eller fuld pris hvis du har en udbyder

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 09-08-10 08:29
Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 31-08-10 16:10

Tak for svaret o.v.n..