/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
route66 gps
Fra : skolen2400
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 08-08-10 17:54

er der nogen der ved hvad man gørfor at finde en driver til route66 chicago9000?
sagen er den,st jeg ville opdatere kortet men fik istedet slettet det da der skulle formateres,jeg har instalations cd men den siger at driveren er forældet til wista.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 08-08-10 20:30

Her du prøvet deres hjemmeside 66.com under fanen 'support'?

Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 08-08-10 20:38

ja men ikke noget der kunne bruges.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 09-08-10 20:52

Hmm, jeg har et Europakort 2003pro installeret på min bærbare, som jeg brugte sammen med en håndholdt GPS (Garmin Etrex), jeg skrev en gang til deres support og fik at vide at man ikke længere supporterede det produkt, nu kører alting på de små navigationssystemer, de er jo heller ikke så klodsede som en bærbar.

Jeg ved ikke om du kan få et svar, hvis du kontakter deres supportafd. men prøøøvv det!