/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Eagle Gerber Viewer
Fra : MonieJacobsen
Vist : 514 gange
200 point
Dato : 08-08-10 15:38

Hello
Er der nogen her der vil være mig behjælpelig med, at finde et program der kan vise Gerber filene?
Så jeg kan tjekke få fejl, når der genereres filer fra Eagle PCB-layout.
Gerne et Web-link for download.
Helst et gratis program ellers det bedste Viewer for Gerber filer.

Info:
Bruger Windows 7 64 bit
Og Eagle ver.5.10.0

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 08-08-10 15:45
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-08-10 16:58
Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 10-08-10 08:06

Hej

Til thewolf
Som jeg skrev benytter jeg Windows 7 64 bit

Til Stouenberg
Jeg kan ikke finde Gerber programmet source koderne.

Mvh
Monie

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 10-08-10 09:29

Hei
Har du prøvt å innstallere programmet på din pc.
Det gjode eg på en annen pc eg har, som eg kjører win 7 pro 64 bits på.
For det er mange 32 bits programmer du kan kjøre under 64 bits, men ikke motsatt.

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 11-08-10 06:39

Hej
JA, jeg har selvfølgelig prøvet, at installere de forslået programmer.

Mvh
Monie

Annuller spørgsmålet
Fra : MonieJacobsen

Dato : 15-08-10 08:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål