/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
G MAIL ?
Fra : return
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 06-08-10 13:32

Hej

er lige ved at prøve at sende noget post til en gmail men intet af det man sender kommer frem nu over et døgn siden jeg sendte det og har prøvet flere gange og ved det er den rigtige gmail adresse jeg skriver til

er gmail nede pt eler er der måske andet nogen ved der er i vejen med det

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-08-10 13:34

Alt virker fint hos mig...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 06-08-10 13:34

Spørg gmail.Er din mail for stor?
eller har du vedhæftet store filer?
Hvis ja kan du ikke sende til gmail, hotmail m.m. Det er gratis og har visse begrænsninger.
Send et brev i stedet for.

vic200

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 110 point
Dato : 06-08-10 13:34

gmail virker fint lige nu ihvertfald.
Det kan være der ligger i SPAM mappen.
Eller det sted du har sendt din email fra er fucked up eller langsom.
Du kan skrive din email så skal jeg sende en besked til dig hvis du vil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-10 14:26

Hvordan sender du? Er det fra browseren eller benytter et mail program?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-10 14:27

Er du sikker på adressen? Så vidt jeg ved kan det både være gmail.dk og gmail.com som kan bruges efter snabel A

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-08-10 14:46

Hej igen
har løst gåden alt hvad man sendte endte i spam mappen så nu er det løst takker for dem der prøvede hjælpe med at få løst problemet

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 06-08-10 14:48

Tak for svaret scootergrisen.

hej og tak for hjælpen du havde sørme ret mht ag det kunne være i spam mappen tak for hjælpen endnu engang