/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
MULTI-X gruppen
Fra : Christa.N
Vist : 957 gange
200 point
Dato : 06-08-10 13:12

Jeg vil gerne være medlem af gruppen MULTI-X, hvordan bliver jeg det ?

NB Jeg er brovtende, vittig (især på andres bekostning) kan bøvse og skyde på alt, hvad der har en puls - være velformulerende og primitiv grov i kæften.
- har i andre betingelser ???

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-08-10 13:22

Jeg vil gerne være medlem af gruppen MULTI-X, hvordan bliver jeg det ?
PYYYYYYYYYYYha det er hårdt at være på ferie, sikken et natteliv, nå men du skal vel i bad standing hos Knudsen, måske der kan gives dispentation
multi x
fra det pulserende natteliv

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-08-10 13:31

Citat
måske der kan gives dispentation

for hvad ?

P.s har lige taget et (trucker)bad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-10 13:33

Christa.N, jeg tror du har alle forudsætningerne for at blive optaget

Hva' med alkohol, er det noget du kan klare??

Hvis endelig der er et minus... er du til pi'r, som de øvrige jægere ??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-08-10 13:35

Kære Christina
Som det ser ud nu besidder du de fleste fornemme egenskaber for at blive optaget som medlem. Men du skal først og fremmest blacklistes af Ballegaard - noget som ofte er forbundet med masser af humor og glade stunder.
Desværre har du allerede nu begået en enorm brøler ved at ankomme med navn og BH-størrelse. Nu sidder klasseklovnen Ballehof allerede og tjekker KRAK etc. . Men måske kender du ham allerede - og omvendt?
Men lad os nu se.
Mvh.

MULTI-X
Tonganeseren
Bad Standing

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-10 13:35

Citat
Hva' med alkohol, er det noget du kan klare??

Her tænker jeg selvfølgelig på jagtmiddage/frokoster, for jægerne drikker vel ikke på "jobbet"

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-08-10 13:39

Citat
Christa.N, jeg tror du har alle forudsætningerne for at blive optaget

Jeg er også såå spændt......
- var det ikke også noget for dig?

Citat
Hva' med alkohol, er det noget du kan klare?? [Glad]

- der er ikke den jeg ikke kan drikke under bordet!

Citat
Hvis endelig der er et minus... er du til pi'r, som de øvrige jægere [Meget forvirret] ??

Det er en privat ting - gider ikke at svare på...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-08-10 13:43

Citat
Men du skal først og fremmest blacklistes af Ballegaard

AHA, jeg tænkte nok der var en optagelsestest...

For en ordens skyld, mit navn er ikke Christina...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-10 13:51

Citat
Jeg er også såå spændt......
- var det ikke også noget for dig?

Naaaaa, tror jeg har rigeligt af mænd og våben i min fritid

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-08-10 14:00

Christina hvad er størst, en calb 300 WM eller en calb. 308 er der tale om en riffel eller et haglgevær?.

Du skal opnå en blackliste hos BB1, og det er der nok ingen af jer søde piger som kan klare, med de undertoner som I synger med.

I kan nok opnå meget mere hos BB1 clubben, som skrigende mangler medlemmer i " Smack the DLS and X-menns ". Der vil det nok være en fordel hvis du er komplet fantasiløs, men god til at rode efter privat adresser og når du ikke kan finde dem, lavede vanvittige kloninger af alle som skriver herinde.
Hvis du ikke ved rigtig hvad du svinger med, kan du måske lave din egne gruppe og få BB1 med og kalde den MULTI-6.

MVH
BW
MULTI-X
Still standing

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 06-08-10 14:00

Alt i orden fruentimmer Nordsted1

Jeg er nu nødsaget til at bevæge mig ud i naturen og skyde på noget, så der kan komme mad på bordet !JEG ER NEMLIG IKKE VEGETAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vender muligvis tilbage i aften, hvis jeg ikke lige er på værtshus eller faret vild i skoven, bøvs !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-10 16:21

- hvis du farer vild, ska' du bare hyle...
Så har Ballesprederen BL'et dig, inden du kan nå at lukke munden!

God weekend

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-08-10 16:41

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-10 16:55

- så, nu sover han brandert ud igen igen...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-08-10 20:21

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-08-10 09:52

Fik ikke ram på byttet i går - ja ja jeg er ærlig og tør godt indrømme en smutter.......
- til gengæld har jeg masser af skud tilbage i bøssen!

MVH
CNN indehaver af
MULTI-X-FACTOR
Still going strong

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-10 12:35

Sådan skal det være...på'en igen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-08-10 13:26

Hmmmmmmmmmm. . . så vidt vides er der ikke jagttid på noget spiseligt. Nu er vi vel ikke på vej ud i noget snavs - vel?

MULTI-X Aps.mba.
Tonganeseren
Stadig i Ry på jagt efter flagermusen Ballehof

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-08-10 16:36

Tror at M/K Christa er ved at krybbe Balle the wombat, så Bajutten kan komme med i MULTI-X gruppen, der er lidt Dirthy Harry over M/K-erens stil´man kan aldrig vide, men at lave en smutter på ham lyder noget vanskeligt.

Er Ballegård the Wombat egentligt ikke, i gruppen af flyvende hylende hunde

MULTI-X
I en mørk hule under Bottrup

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 07-08-10 16:45

Christa.N. du skal fritages for bad standing hos Knudsen, det er nemlig sådan hvis Knudsen har på fornemmelsen du er kvinde eller pige, så bliver han meeeeeeeeeeeeeeget fedtet og smigrende såååååååå der skal meget til for at du bliver blacklistet
SHV
multi x
fra balkonen på Filipinerne

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 07-08-10 19:15

Citat
der er lidt Dirthy Harry over M/K-erens stil´

Do you feel lucky, betterwisser ?

MULTI-X-wannabe
fra et studie i Hollywood

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-08-10 19:22

Make my day Christa

Mvh
til han/hende eller dit/dat

BW
MULTI- X
Have to be

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 08-08-10 00:25

Hva' så Christa.N... har du fået ram på noget idag

Nok ikke det bedste valg, men det var det eneste stykke skydemusik jeg kunne komme i tanke om

MULTI-X
Back from vejfest

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 08-08-10 10:31

Jeps, jeg mener jeg har fået ram på sandheden - har fundet den originale MULTI-X film i Hollywoods gemmer - se her, det forklarer jo det hele !!!

- Oh gud
- hvad har du gjort ?
- jeg har skudt en mand
- har du dræbt en jæger mand ?
- jeg har blod på mine hænder - der er også blod på mit tøj
- brug din hjerne, gå i bad(standing) !
- det var fanme ikke meningen, hvad skal jeg gøre ? (hulk/piv)
- he he, det er et PLOT, planlagt fra begyndelsen
- vis du er værdig til MULTI-X
- Såådan dobbelt gun mand
SLUT PRUT, KNÆK og BRÆK

Frit oversat af:
CCCNNNNNN, unix, dit og dat
MULTI-eks

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 08-08-10 12:17

Tak for sangen Nordsted1, jeg synes det var et udmærket valg.

- var der i øvrigt nogen der blev skudt (i hinanden) eller skød hinanden til vejfesten ?

Mvh
MULTI-eks
vandret og direkte
fra divaneseren

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-10 14:35

Jeg sys du er god til at oversætte frit

Næææ der var hverken kærlighed eller drama, "bare" en rigtig hyggelig aften

Tror jeg vil tilslutte mig din gruppe og også kalde mig

MULTI-eks

På vej til sofaen