/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fejl mail
Fra : jerow
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 06-08-10 11:32

Hej med jer.

Jeg har fået følgende et utal af gange:
Kære jerow,

[/I]Der er ankommet en kommentar til spørgsmålet :

"SENS - oprettelse til internet" i kategorien "MS Windows".

Du kan læse den nye kommentar her:

http://www.kandu.dk/spg149237.aspx

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk [/I][/B]

det er en fejl, jeg har aldrig stillet nævnte spørgsmål, kan i få de korrigeret og derigeret til den rigtige spørger. mvh Jørn

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-10 11:36

Du kan da bare gå ind i spørgsmålet, og fjerne fluebenet i - ja tak mail når der er kommentarer til dette spørgsmål

Du kan ikke regne med at det ordner sig lige med det samme, mails fra kandu kører af h til - igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-08-10 11:39

Det er heller ikke dit spørgsmål for så havde der stået

Der er ankommet en kommentar til DIT spørgsmål... du må jo have sat et flueben, så du ønsker at få mail til spørgsmålet... men som sagt fjern det, og tryk send

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-10 12:48

Citat
det er en fejl, jeg har aldrig stillet nævnte spørgsmål

Det er der heller ikke nogen der påstår...

Men du abonnerer åbenbart på kategorien "MS Windows"

Så Kandu gør blot hvad du har bedt dem om

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-08-10 13:12

Kandu har fejl i det med mail, jeg får hun mail for enkelte spørgsmål selv om jeg abonnerer på dem alle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-10 13:42

Er for LIDT mail nu også et problem

Jeg får for mange (syntes jeg) - du må gerne få nogle af mig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-08-10 15:28

Bare send dem, men hvis jeg er interesseret i et spørgsmål, så er det da rart at få en mail om det, men det gør jeg ikke.