/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Læse stof for de ældre
Fra : klummen
Vist : 1116 gange
10 point
Dato : 05-08-10 22:18

Dårlige badeforhold på øens plejehjem
21. maj 2008 06.20 Bornholm
Hvis din mormor bor på et bornholmsk plejehjem, så er det sandsynligt, at hun ikke har moderne bade- og toiletforhold. Måske har hun ikke engang sit eget toilet.

Der er 436 fortrinsvis ældre på øens plejecentre og alderdomshjem i dag. Af dem har 350 ikke tidssvarende bade- og toiletforhold.

Det kan betyde, at et ældre menneske skal bæres gennem opholdsarealerne, hvor andre sidder, for at komme på toilettet.

-Det kan vi ikke være bekendt. Vi skal have ordentlige forhold for de ældre, siger socialudvalgets formand, Jacob Kjøller.

Politikerne tog i går hul på en diskussion om, hvordan ældres boligforhold på Bornholm skal være i fremtiden.

Svaret kan blive lukning af mindre og utidssvarende plejehjem, og modernisering af de andre og bygning af et nyt.
http://www.fyens.dk/article/137425:Nyborg--Byggefejl-kan-koste-dyrt

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 05-08-10 22:20

Og hvad laver den mon i JAGT for???

Dårlige rygge for plejerne.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-08-10 22:21

Min mormor er død.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-08-10 00:20

Det er din arvetante i det "hellige land" ikke hun boer på Øster snede plejehjem.....
Har du glemt hende?????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-08-10 00:47

Citat
Og hvad laver den mon i JAGT for

Det er jagt på de ældre

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-08-10 00:50

Citat
Min mormor er død

Det er alle mine " gamle" også.

Ikke en fordel at rykke frem i køen

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 06-08-10 07:49

Jeg kan ikke finde ud af hvad du vil spørge om.

Alt det du kommer frem med er da ikke noget nyt. Sådan har det været i årevis og sådan bliver det ved med at være.

Nå, hvad var nu dit spørgsmål?

hawaii7

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 06-08-10 08:23

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   1
- Annullerede   2
- Slettede   0
Ialt   4

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   1
- Annullerede   2
- Slettede   0
Ialt   4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-08-10 13:40

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-08-10 00:20

--------------------------------------------------------------------------------
Det er din arvetante i det "hellige land" ikke hun boer på Øster snede plejehjem.....
Har du glemt hende?????????????????????????????????????????????????????????

Ovennævnte skrev Ballehyleren fra Løsning.

Hør nu her - dit store kvaj. Min Faster bor squtte i Øster Snede på plejehjemmet. Da din svigerdatter arbejder der som ufaglært numsetørrer eller måske i køkkenet, så ville min faster befinde sig i akut livsfare. Næh du. Hun kommer ikke sådanne steder.

Men, for Fanden da, hvorfor være sart. Når du kan adoptere en filipens, så kan jeg vel også sponsorere en gammel tandløs kælling på plejehjemmet. Find en interesseret og send navn og personnummer - så tager jeg mig af hende.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-08-10 14:36

BB1 er set i trav forcere svindøren indtil Horsens kommune, med en hær af fluer efter sig, for at få lavet de 2 sidste tal om i hans personnummer.
Han står og læsper, at han vil have del i kagen og de skal skynde sig for HÆ kommer og tager billeder af ham, med en brugt moppe på issen, så Tonga bliver snydt ligesom fætteren med Bajutten, eller blev han snydt ?. Han vil også for 3. gang ned til smeden, for at få rykket den flunkende nye protese ud, når smeden har fået sin 3. luft., problemet er vist at den dannere vaccum i ganen hvor der er indgraveret " Made in China ", men ud skal den.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-08-10 15:24

For helvede, kan I halvpensionerede Rambo-efterligninger ikke bare prøve at holde Jeres krudtrøg indenfor gummivæggene i den lukkede afdeling Kandu.dk/ jagt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-08-10 07:57

Ovennævnte skrev Ballehyleren fra Løsning.

Hør nu her - dit store kvaj. Min Faster bor squtte i Øster Snede på plejehjemmet. Da din svigerdatter arbejder der som ufaglært numsetørrer eller måske i køkkenet, så ville min faster befinde sig i akut livsfare. Næh du. Hun kommer ikke sådanne steder.

Men, for Fanden da, hvorfor være sart. Når du kan adoptere en filipens, så kan jeg vel også sponsorere en gammel tandløs kælling på plejehjemmet. Find en interesseret og send navn og personnummer - så tager jeg mig af hende.

Tonganeseren
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denne er lige til arkivet og kommer der. Det er ikke allene personfnidder,men personsvinerri af værste slags og en hver advokat vil med glæde kunne bruge det.
Det indeholder både mangel på respægt for de ældre på plejehjem,de ansatte og ikke mindst racisme!!!!
At Tonganeseren har problemer med sin gamle arvetante, som han i øvrigt ikke arver det mindste fra i det manden stor bonden fra det hellige land, havde fået lavet ægtepagt med husbesyreinden, med den lille rødhårede dreng, som hun passede for sin broder, der var blevet skildt på grund af druk - av for søren, jeg er jo ved at afsløre, hvordan romanen ender - nu må jeg hellere stoppe eller bliver min " forlægger" gal...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-08-10 10:37

BB1 Når ligefrem at man bliver SKILDT grundet druk så går man sgu til den.

Min advo vil mod et passende vederlag tage sagen, han smider alt hvad han har af retsmøder fra sig, det er en sag som kan klemmes ud er hans førstehånds indtryk

Håber ikke at din forelægger følger med i det her. Kan du ikke bare selv copiere romanen og klampe den sammmen med lidt pap til omslaget, de starter da ikke hele rotationspressen op for 250 stk, som du tvinger spejderne til at købe på loppemarkedet bagefter, vel

Kan du ikke købe en XXXl trøje og få savlet vasket af, inden du flyder ud foran HÆs linser på din hjemmeside og ikke så skarpt næste gang, ta det i tusmørke tak

MULTI -X
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-08-10 11:27

Ja, Betterwisser, føj for den lede hvor han er grim og usympatisk. På det nye billede ligner han en landstryger. Elendigt fotografi, men hvad Fanden! Hvad kan man få ud at at skulle fotografere en ruin??

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Dollerup Bakker

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-08-10 12:02

Nu syntes jeg du tilsviner vores landstrygere, der er forøvrigt ikke mange tilbage forresten, de er nu meget venlige og gode ved hunde

Adobe photoshop fik syntax erro da man forsøgte at fjerne gylpet, lyder det fra en sædvanlig let anløben kile fra området.
Selv flagermusene har søgt asyl på forbrændningsanstalten i Løsning, kan egentlig godt forstå det, hvis man forestller sig at BB1 hang i bagvendt håndstand i meget kraftig ribbe, kan han godt ligne en sådan mamut flagermus som ikke tør slippe igen for her er der virkelig tale om en omvendt humlebi af dimensioner

MVH
BW
MULTI-X
Undergraver Dollerup Bakker

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-08-10 13:28

OK! Godt ord igen. Ikke et ondt ord om landstrygere - med mindre de ikke ligner kæmpebatten Ballehof.

Mvh.
MULTI-X Aps.mba.
Tonganeseren
Har lige pisset på en flagermus

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 07-08-10 14:36

Tilgivet
Den flyvende Vombat vil ligne lidt den Boieng, som de flyver flydele og andet kæmpe gods med, hvis de fik balledrønet op og blev air born.
Han må jo selv vide hvilket fuel der skal bruges, som selvudnævnt raket arkrobat, godt gået egentligt fra Stranko 1,5 atu mælkemaskine anlæg til tre pattede, kan være at han har et par brugte anlæg stående nede ved Bajutterne bare for et sugs skyld
MVH
BW
MULTI- X
A/S Cand Lur
Er begyndt at kigge op

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-08-10 15:34

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-08-10 15:24

--------------------------------------------------------------------------------
For helvede, kan I halvpensionerede Rambo-efterligninger ikke bare prøve at holde Jeres krudtrøg indenfor gummivæggene i den lukkede afdeling Kandu.dk/ jagt.
--------------------------------------------------------------------------------
Nogen kan tilsyneladende ikke du kan jo selv se hvem!!!!!!!

Det var et brøl til Hylerne..

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-08-10 18:30

Hvis du havde haft nypudsede briller på, bb1, så havde du opdaget, at det var Klummen der bevægede sig ind i gummicellen.

Multi-x
Under the boardwalk

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-08-10 19:04

Velkomme hjem fra det jyske H.H. - hvorfor skal du straks opføre dig som en mit indlæg er en kopi af Luffes. Det fremstår helt tydeligt og klart - Hvem andre der trænger til at opholde sig i gummicelle, det har jeg slet ikke taget hensyn til. Du må meget undskylde, at jeg glemte dig!!!!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-08-10 20:27

Ingen årsag, gamle jas.
Man bliver hel kåd af, at se på de jyske pigebørn med de røde æblerunde kinder.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-08-10 20:30

Der hvor du sagde du ville være er de flest Tyske,men hvad forskellen er vel heller ikke så stor....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-08-10 21:44

Der, hvor du sagde, du ville være er de fleste tyske; men hvad! Forskellen er vel heller ikke så stor.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-08-10 22:14

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-08-10 22:36

Stoooooooor dengse!

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 08-08-10 22:54

Kære alle

Som spørgsmålet lyder læse stof til de ældre, her er lidt læse stof til en ældre herre(bb1) som får råt for usødt af DMK`s formand, hatten af for formanden
Citat
Jeg finder det beskæmmende og uønsket, at der diskuteres bedømmelser i på vores hjemmesides "Debatforum". Jeg finder det beskæmmende og som et udtryk for mangel på pli at finde indlæg fra personer, der kommenterer dommer og bedømmelser, uden selv at have været tilstede.

Game set and match

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-08-10 22:57

Sådan. Nu er Ballehof`s fis blevet kold.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-08-10 23:12

Foreningslivet har det skidt efterhånden. Folk har ikke tid - eller gider ikke rode sig ind i tillidsposter etc.
Men nogle melder sig ind i en forening - ikke så meget for at arbejde positivt for en sag men for at opnå muligheden for at komme i klammeri med andre - eller mod andre foreninger. Ballehof er et af disse aggressive medlemmer af en hundeklub. Dermed har han fået mulighed for at chikanere andre - uden tanke for at foreningen dermed stilles ringere i offentlighedens søgelys. Jeg har tidligere brugt ordet "Kamikazeepilot" - og mon ikke det stadig er dækkende for ham.
Men nu har Ballehof en hund som ikke gør sig gældende i klubben - og så skal alle andre have skylden for et mangelfuldt dressurarbejde. Jeg håber han bliver smidt ud af DMK. Det fortjener han. Han ødelægger klubbens renomme.

Mvh.
Tonganeseren
Skal ud og gå med münsterländeren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-08-10 00:19

Ja i hylere har det hårdt..

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 09-08-10 06:33

Kære bb1

Jeg ved ikke hvem der hyler mest? men du er så rigelig godt i gang med at begå et selvmord, men det har du også din kunstneriske ret til her har vi så det sidste Vrøvveldu har skrevet på DMK`s hjemmeside.
Citat
Pas nu på kære Hr. Formand! man ønsker/ arbejder på, at nedlægge Münsterländeren. Hvis debatten så også skal ophøre på hjemmesiden, hvad er der så tilbage.

Truer du nu din egen formand? det er meget interessant.
Citat
At hjemmesidens debat side ikke er stedet, hvor vi offentligt skal udstille vores vasketøj. Har jeg sagt fra starten også i denne tråd. Det kunne meget bedre foregå i et medlemsblad, som blev postomdelt til medlemmerne.

Men du har ikke været sen til at udstille klubbens vaksketøj og et blad kan komme i andre hænder end klubbens medlemmer, det kan blive scannet min gode Watson
Citat
Men Hr. Formand man kan nu ikke blæse og have mel i munden samtidig

Påstår du formanden taler med delt tunge?
Citat
ligesom det heller ikke er muligt, at få aflivet nogle ting eller forbedre noget, hvis vi ikke må fremkomme med vore meninger

Nu må du snart bestemme dig, skal vasketøjet stilles frem eller ikke?
Citat
Om man har deltaget på den pågældende udstilling eller ej kan i den forbindelse være totalt lige gyldigt, hvis det man giver udtryk for er det samme, som andre nu også har oplevet eller et svar på hvad andre har skrevet i tråden.

Det sidste citat siger igen en hel del om dig bb1. I min verden er du ikke noget aktiv for en forening
TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-08-10 07:28

Bravo TRD

På en seriøs og rammende måde, med citater fra DMK's formand og bb1 viser du klart og tydeligt, hvad psykopaten Baldegård-Knudsen består af !! Fremragende research !!

Mon ikke snart det er klart for enhver, hvad bb1 består af ??

Godt gået TRD.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-08-10 15:28

Uden at ville den helt store diskussion med Ballegaard, har jeg den opfattelse - når jeg læser hans indlæg i forskellige diskussionsfora, at Ballegaard mange gange og oftest debatterer med sig selv.

Nu er Ballegaard jo blacklistet af næsten alle deltagere - og selv har blacklistet næsten alle deltagere...hæææ.... nu må vi da ikke håbe, han kommer til at blackliste sig selv i sin egen tråd...

Multi-X
Freddy Black-listen, sydsjælland.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-08-10 16:23

Ballehof tænker i blokke. Han har lært sig en given formulering på baggrund af et stikord, han forbinder noget med. Et kendetegn på usædvanlig dårligt begavede. Desværre sker det ofte at han forveksler stikordene - hvorefter det sædvanlige sludder bliver sendt til Kandu. Der er nok ikkke noget at gøre ved det - udover at blackliste ham.

Mvh.
MULTI-X Aps.mba
Lister rundt i stuen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-08-10 17:32

I hu,hej, i guder, hvor er i dygtige til at fortælle, hvad andre ved og ikke ved eller gør og ikke gør!!

Hvornår fornyer I jer og hvornår forholder I Jer til sandheden...???????????????????????????????

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-08-10 17:41

Påstår du formanden taler med delt tunge? Knudsen det spørgsmål kan du godt liiiiiiiiige svare på Nå Tonganeser nej det er ikke koldt her på Filipinerne, her i august måned er nok den varmeste tid, det var teværdefald(som bamse siger til kylling) en hård tur af være på vulkan trecking Nu skal jeg et par dage ud på en af de flotteste strand der findes på Filipinerne, det siges der er meget at se på
SHV
multi-x
er ved at tage badebukser på

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-08-10 21:04

Hej Sandhedsvidnet.
Altid lækkert med en god ferie. Vulkan trekking - eller vulkanbestigning er uhyre interessant. Jeg har engang besteget en vulkan på Damhuskroen..øj øj sikken en oplevelse...jeg glemmer det aldrig.
Da vulkanen gik i udbrud var det med at bide de forlorne tænder sammen, ellers havde de røget ud i første hug.

Hvad du skal kigge efter - dernede på stranden.??? Det kan være at Knudsen vil øse ud med lidt erfaring.? Han har jo engang i tidernes morgen erobret filippinsk kød.
Til Knudsens ros - man kan se på Knudsens hjemmeside, at han har gået efter de go'e modeller.

Godt gået Knudsen.! Er din kone blind.??

Multi-X
Nordstjernen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-08-10 21:42

Der er så megen dejlig humor på "Jagtsiden". Din afslutning fik mig til at sluge lidt pibesovs - og den slags betyder hoste og andre udluftninger.

Mvh.
MULTI-X Aps.mba.
Tonganeseren
Arbejder røven ud af bukserne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-08-10 21:44

Ja I kommer langt omkring og ens kone skal nu også drages ind i det - I må altså være gale!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-08-10 22:23

Nåeehhh - lille Bent. Men du har åbenbart fripas til at beskæftige dig med andres koner, påståede seksuelle udskejelser med rengøringskoner og påståede afkom. - åndssvage hykler.
Man ligger som man reder - husk det, bette mand.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-08-10 23:16

At du føler dig truet i den forbindelse,viser jo kun at der var noget om snakken.
- men da H.H. skrev lidt om din kone truede du jo straks med at anmelde ham til din ven politimesteren i Helsingør - hvordan går det egentlig med den sag?????????

Så hvis nogen er en hykler er det dig Tombaneser som end ikke vil være sit eget navn bekendt - men kast du blot med sten, men husk du selv boer i et glashus. Du kunne jo komme vældig til skade, når du slingre rundt i din rødvinsbrannert........

Jeg talte forresten også lige med O.R.J. i telefonen i dag og han har stadig ikke modtaget din tudefjæs anmeldelse om, at bb1 har generet dig i et forum, hvor du optræder under et dæk navn.
Hvad han sagde desangående kan du jo så gruble lidt over..... TUDEFJÆS......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-08-10 00:43

Jamen - hvad Satan da. Fandt du en tråd fra en deltager, hvor du ikke er blacklistet endnu? Alle mulige steder stikker du dit grimme fjæs frem. Kunne du ikke få en ansigtsløftning. Så ville din navle sidde der hvor kæften sidder. og kæften - ja, hvor tror du den ville sidde?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 10 point
Dato : 10-08-10 00:56

Ansigtsløftning ?

Minder mig om damen der fik så mange at når hun grinte hoppede hendes knæskaller

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-08-10 05:10

Tombe gør det nu ligefrem ondt på dig, at høre sandheden, så du må søge læge. Du skulle hellere overholde din senge tid også spare på rødvinen garvesyren i den er direkte skadelig, når den indtages i så store mængder, men det er jo klart et problem for en person, der har fået det ind med modermælken.
I guder, hvad altervinen ikke kan føre med sig??????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-08-10 13:11

Åhhh bb1, sjældent har jeg kendt en person der misbruger et halmstrå mere end dig.
Er du ikke snart træt af at bruge den samme og samme historie, om og om igen.
Jeg har da ellers forklaret dig hvordan tingene hang sammen.! (den hang ikke fast.?)

Jeg kan ikke forstå, at du bliver halvknotten bare fordi jeg skrev; "at din kone er en god model."
Hvis du ellers forstod ironien, burde du være "knotten" fordi, jeg jeg spurgte om hun var blind - men det var ikke for at generer din kones syn - mere hendes sans for detaljerne..

Multi-X
Algade
Roarskilde

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-08-10 15:00

Ja, selvfølgelig skal du H.H. også give dit be7 med....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-08-10 15:07

Selvfølgelig skal jeg give mit be7 med.
Du roder mig selv ind i det..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 11-08-10 23:24

O R J ville vist heller end gerne give dig et gratis fridykkerkursus i Phillipiner Graven, med ultra kort snorkel, hvis du undlod at fortælle om dit tilhørs forhold til DJ oh dit carbon kammerartskab med ham i det offentlige rum.

DLS vil lægge en spurtpræmien oveni, 20 minnuters ophold sammen med din ven Safari Holger, hvor du må nedkæmpe en ged, bundet til landningssteller på de fly, du skal flyve hjem med da du nok ikke kan opnå visum

Godkendelse af svar
Fra : klummen

Dato : 10-09-10 03:16

Tak for svaret LuffeA.Ansigtsløftning ?

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 10-09-10 03:17

alla andre=