/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvilken en er bedst ?
Fra : Gypige
Vist : 634 gange
40 point
Dato : 05-08-10 14:42

Hej,

Er dernogle der kan sige mig, hvilken kødhakkemaskine der er god.

Jeg har en Moulinex, men den syntes jeg mere maser kødet end hakker det (okay, den er vist nok også over 25 år ).

Håber på nogle af jer kender en rigitg god maskine.

Mange hilsner fra Gypige

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 05-08-10 14:52

Ja, jeg bruger stadig min gode gamle Kenwood, der er over 30 år gammel .

Men den er som tilbehør til min Kenwood røremaskine (der også stadig er den bedste til brød)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-08-10 15:21

Du kan jo få slebet kniven, men det skal gøres hos en professionel da begge dele skal slibes og tilpasses hinanden.....næsten som tilpasning af et gebis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-10 15:36

Ja din hulskive og kniv er slidt.

Ps. Det er aldrig en god idé at bytte rundt - hulskive og kniv skal følges ad.