/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Så var den and knaldet
Fra : klummen
Vist : 571 gange
10 point
Dato : 03-08-10 21:48

Andemor lå død på jorden med en ti centimeter lang pil gennem hovedet. En af hendes unger havde fået en pil gennem halsen, den anden en pil i ryggen.

En småbørnsfamilie gjorde et skrækkeligt fund, da de forleden fandt en mishandlet andefamilie i friluftsområdet Skjeppsjøen i Toten 120 kilometer nord for Oslo.

Ungerne var stadig i live, da opsynsmand Terje Ruud kom til stedet og fandt de mishandlede dyr. Han måtte skyde den ene unge, men den anden, som var skudt i ryggen, undslap.

- Der vil gå betændelse i kroppen, og den vil lide en smertefuld død, fortæller han.

Dyremishandlingen er nu anmeldt til politiet. Politiet i Østre Toten antager at gerningsmændene har brugt pusterør for at skyde ænderne med de små pile.

- Episoden er meget alvorlig og bliver undersøgt, siger Konstitueret lensmand Geir Rune Ekse.

http://ekstrabladet.dk/112/article1385479.ece#ixzz0vZfZTEDE

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 21:50

Er hvad jeg bliver over sådan noget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 21:52

Jeg bliver både hidsig og meget trist, når jeg læser sådan noget............fatter simpelthen ikke hvad der foregår i hovederne på gerningsmændende

Håber fadme gerningsmændende bliver fundet og får en ordentlig straf og ikke som i DK, hvor straffen er helt til grin

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 21:54

Forleden dag skrev du selv i en tråd....."børnebassin" ..ja du ved hvad jeg hentyder til Klumme.
Her kan jeg så sige ...Så blev den ged barberet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 22:02

Piaskov, denne tråd er af Klummen og ikke Klumme

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 03-08-10 22:06

Citat
Forleden dag skrev du selv i en tråd....."børnebassin" ..ja du ved hvad jeg hentyder til Klumme.
Her kan jeg så sige ...Så blev den ged barberet

MÅ VI SÅ FÅ EN pæn TONE _kender fandme ikke klamme klumme/ N

MEN LÆR AT LÆS FØR SÅ MEGET ANDET loooooooooooooooooooooooooooooooort

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 22:07

Nå for F*** undskyld.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 22:07

Disken rolig nu.... det var nok en skrivefejl fra piaskovs side

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 22:08

Undskyld søde disken...det sker ALDRIG mere.

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 03-08-10 22:09

i luve klumme

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 03-08-10 22:10

tager ikke mod SORRY__KUN PISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 03-08-10 22:16

Ok Ok godt ord igen...og sov godt du gamle.

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 03-08-10 22:19

Citat
Håber fadme gerningsmændende bliver fundet og får en ordentlig straf og ikke som i DK, hvor straffen er helt til grin

håber sgu de 55 unge under 15_? FANDT ud det
loven for midre årige er sat ned til 14 fra ? 1 måned siden.
http://jp.dk/indland/krimi/article2139405.ece
SÅ KAN DE SGU LÆRE
fandme på tide/ sæt den ned til 12 år
BØRN SKAL IKKE REGERE lille muslimske DANMARK/
ikke uden deres forældres LOV//§§§

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 03-08-10 22:22

BARE DET !!!!
at børnene i skole alderen (14 årige), selv indrømmer AT NU skal de (passe på)
siger lidt om samfundet.

Godkendelse af svar
Fra : klummen

Dato : 03-08-10 22:23

for en god kommentar

C_jar

Kommentar
Fra : piaskov