/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor det ?
Fra : Teil
Vist : 951 gange
50 point
Dato : 03-08-10 14:46

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 03-08-10 15:18

På dit billede, kan man ikke se, hvem du spørger til... men kandu bl vel ikke uden grund?

Hvis det er den samme som i dit tip,... så er det også på tide han blev sendt i skammekrogen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-08-10 15:30

- kan'ske statistikken?

Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 6
- Annullerede 54
- Slettede 0
Ialt 60

Lillebror altså!!!

- men når du ser ham Teil så spørg hvad der gik galt med de 6...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 15:39

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 15:40

Hvad har lillebror nu lavet ???

Jeg sys altså det lidt synd at sende ham i skammekrogen, nu havde jeg lige vænnet mig til det pudsige - det uforskammede - den sorte humor
osv.

Men jeg har jo også visse pædagogiske evner og vi sender altså ikke børn i skammekrogen

men nogle gange sker det at børn og unge er nødt til at kommet på en sikret institution- så de kun kommer i friheden under ledsagelse af voksne ansvarsfulde pædagoger-

for deres egen skyld.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 15:41

resten af hans familie er også smidt ud,
og de havde ikke kamphunde.
De er almindelige søde muslimer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 15:47

???? ????? ??? ?? ????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 15:47

???? ????? ??? ?? ????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 15:48

se bare der de kan ikke skrive på arabisk her,
det bliver til ?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 15:54

Citat
og de havde ikke kamphunde.
De er almindelige søde muslimer.

Ha ha, muslimer, har da slet ikke hunde... de er jo lige så urene som gris

Hva' laver brorteil og achton så nu??? slåsser ude i haven tror da liiige du må gå ud og tjekke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-10 15:54

Leffe - Du skal jo starte

nede.......................................................................................................... i højre hjørne.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 15:58

Citat
tror da liiige du må gå ud og tjekke

Ja, vis dig nu som en god rollemodel-

(og tjek lige legepladsen for søm, skruer og stikkende genstande)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 16:00

god rollemodel, jo tak

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 16:01

jo jo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-08-10 16:09

Citat
http://peecee.dk/upload/view/260413

Og det er bår' dæjli'

Citat
Ha ha, muslimer, har da slet ikke hunde.

uha..der er meget du åbenbart ikke ved

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 16:10

Citat
nu havde jeg lige vænnet mig til det pudsige - det uforskammede - den sorte humor

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 16:19

Dova.... så er jeg glad for at jeg ikke er uvidende helt alene

Citat
Muslimer anser traditionelt hunde for urene dyr, som bør undgås, hvilket afstedkommer en aversion, som bliver problematisk, når muslimske butiksejere eller taxachauffører nægter at betjene blinde vesterlændinge, som er afhængige af en førerhund

http://da.danielpipes.org/5484/at-modsaette-sig-islamisk-lov

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-08-10 17:20

Leffe, det er fordi at knægten har vundet Kandu's nye månedskonkurrence "Blacklisten". Her udleveres præmien til tiden, ikke som dengang med "plovmændene"!!!

- du skal være stolt af ham...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 17:24

Hvad har så lige udløst BL-knappen ?? altså lige nu ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-08-10 17:27

- er der flere vindere?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 17:35

Citat
Hvad har så lige udløst BL-knappen ?? altså lige nu ?

Det fortæller de ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 17:36

Citat
er der flere vindere?

Ja som sagt hele familien, de kan kun arabisk.
Så jeg oversætter, det kan være med småfejl.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 17:37

Mon ans er bødel ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 18:41

Jeg har en slem mistanke om at de smider teil ud ganske snart.

Det er svært at logge ind, jeg får fejlmelding tit og ofte.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 18:44

Teil, du har bare at blive hængende

Kan du ikke være en artig dreng i nogle dage, så der ikke sker noget

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-08-10 18:44

Citat
Mon ans er bøddel ?

- tror jeg ikke, han er godt nok glad for BL (20 stk.), men Lillebror er ikke på listen...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 18:46

Stouenberg.... ans er et damemenneske

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-10 18:57

Teil jeg er ikke en bødel/bøddel i dette tilfælde.

Giv brormand/familien en Tiramisu i stedet for en tudekiks, så bliver han/de sikkert glad/glade.

Stouenberg

Når kandu selv blacklister brugere, så bliver de også fjernet far min blackliste. Teil ved godt at "brormand" var på min blackliste.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-08-10 19:12

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 19:12

Citat
Teil ved godt at "brormand" var på min blackliste.

Nej jeg studerer ikke de lister, de er faktisk ligegyldige.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 19:14

Citat
Kan du ikke være en artig dreng i nogle dage,

Det er jo barske sager, at opføre sig pænt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 19:16

Ja, jeg ved godt det er meget svært for dig

Meeen... prøv det prøv det

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 19:18

Citat
Når kandu selv blacklister brugere, så bliver de også fjernet far min blackliste. Teil ved godt at "brormand" var på min blackliste.

hmm, Piaskov, blev på et tidspunkt gjort opmærksom på at hun havde nogle på sin blackliste, som var blacklistet af Kandu.dk.

Så sker det altid, eller kan der være svipsere ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 19:18

Jeg har en kasse Carlsberg, 10 flasker vin, 4 flasker snaps.
Det kan måske døve lidt i et par dage.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 19:30

Citat
Så sker det altid, eller kan der være svipsere ?

Jeps...og Teil ved også godt at lillebror var på min BL.
Men nu er han pist væk.

Og Teil...hvis du nu påfører dig ordentlig i den nærmeste tid så håber jeg da du får lov til at blive

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 19:35

Hej Pia, du er sød.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-10 19:38

Teil

Det er muligt at du ikke studerer "de lister" .... du opdager det først, når du ikke kan "svare"

Citat
Teil

Dato : 07-07-10 09:41

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
så dette er ikke skrevet til en bruger, som jeg har blacklistet.

Hvorfor det ?

Brormand ville så gerne svare.

smuller54

Citat
hmm, Piaskov, blev på et tidspunkt gjort opmærksom på at hun havde nogle på sin blackliste, som var blacklistet af Kandu.dk.

Så sker det altid, eller kan der være svipsere ?

Hvad mener du ????????? Det er da op til den enkelte bruger at slette en bruger fra sin blackliste.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 03-08-10 19:42

Citat
- er der flere vindere?

- hva' ka' man vinde
fortæl det !!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 19:50

Citat
Det er muligt at du ikke studerer "de lister" .... du opdager det først, når du ikke kan "svare"

Netop ans, det opdager jeg af og til, og glemmer det hurtigt igen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 19:59

Citat
Jeg har en kasse Carlsberg, 10 flasker vin, 4 flasker snaps.
Det kan måske døve lidt i et par dage.

Det er så ganske afgjort forsøget værd....z igang... vi ses om et par dage

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 20:20

bøvs uartigt kan det smide mig ud

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 20:23

Citat
Hvad mener du ????????? Det er da op til den enkelte bruger at slette en bruger fra sin blackliste.

Jeg blev bare i tvivl, sammenholdt med det du skrev.

Citat
Når kandu selv blacklister brugere, så bliver de også fjernet far min blackliste.

Jeg ville bare vide hvordan det hænger sammen og Piaskov har jo så svaret på mit spørgsmål

Citat
Jeps...og Teil ved også godt at lillebror var på min BL.
Men nu er han pist væk.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 20:31

Ja , hvad ved jeg om blacklistning, jeg har kun benyttet mig af det een gang, da der var en mangeprofil, som udgav sig for næsten at være det samme som min profil og en anden gang da jeg ganske kort blev sur på brorteil

Men der var vist ingen der nåede at opdage det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 20:57

Smuller54....Det er som ans skriver..... de blacklistede skal fjernes manuelt af os brugere.

Jeg har lige tjekket, jeg opdagede at jeg stadig har en af Jørns BL nicks... du kan selv se det på min liste hvis du har lyst

Ser lige at lyset er gået ud hos Teil.... det var godt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-10 20:59

Citat
Ser lige at lyset er gået ud hos Teil.... det var godt

Nej jeg kom lige i tanke om et lægebesøg i morgen tidlig.
Der må ikke drikkes mere end stærk kaffe.

God nat

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-08-10 21:02

Fy for pokker --- hiv lige fat i brormand, og tag et spil skak (er der ikke noget om, at det kan tage flere timer)

Og drop så lige kaffen.... go bedring

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 21:22

Citat
Hej Pia, du er sød.

Hej Teil...det er du da også

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 21:27

@ans

OK, nu har jeg vist fattet
du fjerner selv dem du har blacklistet, når kandu har blacklistet, det sker ikke automatisk-

jeg troede at hvis man havde blacklistet, og kandu også gjorde, så blev de fjernet fra ens egen liste.

det var sådan jeg forstod din første kommentar:
Citat
Når kandu selv blacklister brugere, så bliver de også fjernet far min blackliste

Men nu er der andre der har fået forklaret mig systemet. Det er jo herligt når nogle er så venlige.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-08-10 21:48

Heeej smuller.
Citat
du fjerner selv dem du har blacklistet, når kandu har blacklistet, det sker ikke automatisk-

Lige præcis du. Sådan skal det være.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-10 12:33

Så lukker og slukker jeg tråden.
Tak for venlig deltagelse.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 04-08-10 12:33

Tak for svaret Nordsted1.