/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
defekt nokia købes
Fra : kuijj
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 09-11-01 19:33

jeg vil gerne købe defekt nokia tlf hvis i stå med nogen i hånden og ikke kan bruge til noget

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 09-11-01 20:23

Prøv denne link
på denne side er der en der hedder køb og salg mon ikke det vil hjælpe dig
http://www.telefonsiden.dk/
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-01 12:22

kuijj skrev:

>jeg vil gerne købe defekt nokia tlf hvis i stå med nogen i hånden og
>ikke kan bruge til noget.

Jeg tror du har større held i news:dk.marked.privat.telefon.mobil
Den gruppe her er ikke beregnet til handel.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic med flere...
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Godkendelse af svar
Fra : kuijj

Dato : 19-11-01 15:13

tak for det

Kommentar
Fra : briansj23

Dato : 01-02-02 23:14

jeg har to nokia 3210 uden batteri... hvis det var noget så skriv til briansj24@msn.com

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 16-02-02 15:07

TAK FOR DIN INTERESSE MEN JAG HAR FÅET NOKIA 3210 JEG HAR 3 STYKKER NU SÅ TAK FOR DET ALLIGEVEL