/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Skyde hinanden....
Fra : Flash77
Vist : 1028 gange
30 point
Dato : 02-08-10 22:37

Hvad kalder man det hvis 2 jægere kommer til at skyde hinanden?

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 40 point
Dato : 02-08-10 22:38

HELD.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-08-10 22:57

Rigtige heldige jægere.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-08-10 05:34

Fair

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-08-10 06:40

Hvis det er nogle af jagt bøgetosserne der ustandseligt bekriger hinanden herinde med deres tåbeligheder, så er det bare almindelig oprydning

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-08-10 07:50

Citat
Hvad kalder man det hvis 2 jægere kommer til at skyde hinanden?

endelig et pletskud
og så 2 på en dag

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 03-08-10 08:59

LYKKETRÆF

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-08-10 09:03

En heltegerning?
Desværre mødte ingen op og modtog prisen for det

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 03-08-10 21:14

Hvorfor er det et held og en heltegerning at to jægere skyder hinanden????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-08-10 23:04

Så slipper vi for de forbandede jægertråde. De mener de har eneret på de tråde og dem som ikke er enige eller magger ret, de bliver blacklistet. Jægerne ved ikke hvordan man opfører sig.

Derfor er det et held hvis de vil ordne hinanden, for at sige det pænt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-10 14:40

Jægermeisterhallucinationer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-08-10 15:41

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-08-10 16:23

Rart at se de søde halvgående fruentimmere, kan bruge os jægerne til lidt løssluppen diller daller disput, med eller uden lystpiller og husk reklamen Granner,med køb en lady shawer fra Phillips " tag skridtet i morgen ", hvis du er over 40 køb en brakpudser.
I er så velkommen her hos de rigtige mænd rart at I søger vores selskab, men vi lægger nok ikke kursen i zag og zig efter fløjttønderne,

MULTI - X
På østrogen lageret

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-08-10 18:26

. . . hørt - makker!

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren
Træt af at klippe hæk

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-08-10 18:29

Jeg tror sgu at "de herrer" nyder det kvindelige islæt i denne tråd
Dejligt at få opmærksomhed, ikke drenge?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-08-10 19:22

Altid rart med opmærksomhed, men noget er sjovere end andet ik sandt Kvindeligt islæt dækker en meget bred vifte, nogen gange kan viften ikke dække alle herlighederne, både de mentale og anatomiske udfordringer .
I er er altid velkomne til et tag selv bord, her hos os når i røvkeder jer alle andre steder. Vi bliver tunge i sindet når i vil slaw us ihjel og andre grimme ting, men vi ordner altså ikke hianden her i X-MANNS, så skal i over i BB1 Bajut tråden, der kun måske være kontakt, så held med det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-08-10 19:33

De er nok blevet trætte af den rå hets der kører der.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-08-10 19:45

Granner din Hetza de trick er næsten værre

BW
MUTI-X games

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-08-10 20:06

I blive da fornærmede når jeg i jeres tråde skriver at det er for dårligt med den hetz. Og i siger at jeg bare kan lade være med at komme ind i jægertrådene. Så jeg vil sige det samme. Hop over i jægertrådene.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-08-10 20:27

Ganner er du lidt rundforvirret, dumt spørgsmål, det her er jægertrådene

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-08-10 20:33

Næ det er nærmere jægerskældeudtrådkategorien.

Jeg kan godt forstå hvis i er sure over at være smidt ud af et rigtigt jægerforum, men jeres evige "æv bæv du er dum" tråde virker da lidt fjollet.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-08-10 20:39

Jeg forstår godt, hvis granner blev forvirret og ikke lige opdagede at hun var smuttet ind i jægertrådene. For en gang skyld var der flere seriøse og fornuftige (læs "kvindelige") indlæg, så man skulle tro vi var andetsteds

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 04-08-10 21:17

Ja, det er altid en fornøjelse at læse Flash77's indlæg og kommentarer - det er uden tvivl de mest intelligente i jagtkategorien !!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-08-10 23:09

Det er jægertrådenes skyld at jeg er helt overbevist om at der findes dumme mænd. Gud hvor kan de ikke finde ud af at bruge det indvendige af hjerneskallen.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-08-10 21:29

Os jægere i MULTI - X konsistens kan også tage et par middelaldrene fruetimmer med på en en lille rejse, udover det I er vant til, rart at se at I søger os, men desværre er vi bedre vant, men har I spørgsmål står vi altid til tjeneste, hvis fatteevenen er til stede hos jer, vi stiller os desvære tvivlene, men i mangel af bedre kan I trygt forsætte med jeres intetsigende vrølv, vi er bred brystet, hvad med jer.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-08-10 21:43

Jeg står i hvert fald altid til rådighed, når en quinde i nød behøver hjælp. Ingen tvivl om det. Mit motto: Vær altid beredt.

Mvh.
MULTI-X
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-08-10 21:59

Fuldstændig enig, hvis det er en rigtig kvinde i nød og ikke en gammel harpe som spiller falsk, må indrømme, det er set at slige fruetimre har mast sig frem på falske forudsætninger af bare kedsomhed, og andre mangel sygdomme.

MVH
MULTI -X
BW

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 05-08-10 23:09

Når nu grantanten skriver som hun gør, er det jo blot et udtryk for fruentimmerlig uvidenhed. Når folk siger til mig at de ikke kan lide disse 'lystmordere' (læs jægere) så sprøger jeg om de da selv er veganere/vegetarer? Fordi, at hvis de spiser grise og køer, er de da med til at udsætte dyr for større lidelse end dem der overgår et dyr/fugl, som dør i lykkelig uvidenhed, medens de har det aller bedst. Så er der straks en af disse 'vegetarer' som vil sige at der er dyr som bliver skamskudt, og ja det er der - meen der er flere dyr, som lider i snævre stalde og under 'umenskelige' dyretransporter, der vælter jo da også undertiden en enkelt grissebil, så alle grissebasserne løber forvirrede rundt på motorvejen.

PS glæder mig at i jægere altid har en bestemt person med i jeders tråde, ingen nævnt ingen gemt

Fortsat god lyst med skriblerierne

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-08-10 23:14

Godt skrevet.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-08-10 23:23

Jamen jeg kan godt lide mænd, også hvis de går på jagt, men jeg gider ikke mænd der ingen humoristisk sans har. Den er bare så kedelige. Og mig bekendt så har tonganeseren humor. Jeg ved ikke og resten har og det er også så ligegyldigt. De er helt ubetydelige.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 06-08-10 20:46

Nå det var godt at høre granner01, god og sort humor er altid godt, men de kære jægere som du vist hentyder til er jo lidt hårde i filten især mod een bestem personlighed . . .

Det er nu ikke min fornemmelse at nogen af de tre (måske 4) er ubetydelige, de har bare en anden for for omgangstone og humor, det er altid interessant at følge en tråd når de folder sig ud med deres egen rå humor . . . fortsæt det blot 'slagtningen'.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-08-10 21:44

Ja, jeg vil kalde det PLETSKUD!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-08-10 00:19

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 08-08-10 13:58

Tak for svaret piaskov.