/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problem med Sony Ericsson C905
Fra : Tutsepigen
Vist : 1583 gange
500 point
Dato : 02-08-10 18:41

Jeg ligger inde med en Sony Ericsson C905. Problemet ligger i at uanset hvilket sim-kort jeg sætter i telefonen skriver den "ingen netdækning". Altså at den ikke kan finde noget netværk at oprette forbindelse til. Er dette et udbredt problem og hvis det er noget der kan løses manuelt, vil jeg meget vide hvordan. Eller jeg nødsaget til at sende den til reperation hos en forhandler?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-08-10 18:44

Prøv at stille dig udenfor i frisk luft. Hvis du står et sted med jernbeton, så kan din tlf. nok ikke finde en forbindelse. Hjælper det ikke så skal den til pereration.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-10 18:45

Det kan godt være batteriet, der ikke er ok

Hvor gammel er din tlf. hvis den er så ny, at du stadig har garanti på den,så ville jeg tage til forhandleren

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 510 point
Dato : 02-08-10 18:47
Godkendelse af svar
Fra : Tutsepigen

Dato : 02-08-10 19:03

Jeg takker mange gange for svaret gril. Den er den eneste mulighed der er lige nu, eller ryger den en tur til reperation.