/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Iphone 3g kan ikke lokalisere mig
Fra : kapsen
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 02-08-10 18:38

Hej alle :D

Jeg har en iPhone 3g, og har efterhånden haft den i et stykke tid.
For et par uger siden , da jeg var inde i byen og skulle hjem igen, kunne min iPhone ikke finde ud af helt præcis hvor jeg var. Jeg bruger google maps som navigation, og når den prøver at finde mig, viser den bare en stor blå cirkel. Førhen kunne den finde ud af helt præcis hvor jeg befandt mig henne, men det kan den ikke mere.
Det område hvor den viser cirkelen hvor jeg skulle befinde mig er rigtigt nok, men det er inden for et kæmpe område.
Håber der er nogle som kan hjælpe mig.

Kapsen

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-08-10 18:58

Har du forsøgt at slukke den og tænde den igen? Jeg har selv en iPhone, og den har drillet mig ind imellem. Jeg slukker stort set aldrig telefonen, men det hjalp da jeg gjorde det.

Kommentar
Fra : kapsen

Dato : 02-08-10 20:09

Tak for så hurtigt svar.
Har forsøgt at slukke telefonen, og det hjalp heller ikke :(

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 02-08-10 20:34

Måske skulle du stille dit spørgsmål her: http://iphoneguide.dk/

Har du opdateret firmware for nylig? Kunne være at du skulle få opdateret til nyeste version.

Kommentar
Fra : kapsen

Dato : 02-08-10 22:17

Har opdateret, men tak for linket jeg prøver at skrive der.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-08-10 23:43

Så er din GPS enten i stykker eller også, er denne slået fra.

Den store cirkel, kommer på basis af sendemastinformation...
vh Ben

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-08-10 06:24

Hvilken version af Firmware har du?
Er problemet opstået efter du har opdateret?

Kommentar
Fra : kapsen

Dato : 03-08-10 20:48

Ved ikke hvilken firmware jeg har, og problemet har været der i noget tid.
Så må den jo en tur til reparation :(

Tak for alle svarene :D

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 03-08-10 21:06

Prøv at se her:
http://iphone.vildmedmac.dk/?p=595

Måske kan det forklare lidt?

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-10 21:20

Hvis du vil forsøge at finde ud af, hvilken Firmware version, du bruger, så kig her:

http://iphoneguide.dk/tips-tricks/guide-find-din-iphones-firmware-version/

Ellers er det nok en god idé, at du bringer din iPhone ind i butikken, hvor du købte den. De kan sikkert hjælpe dig - måske

Godkendelse af svar
Fra : kapsen

Dato : 04-08-10 09:12

Tak for svaret pifo.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 04-08-10 09:15

Velbekomme, jeg håber du får løst problemet