/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mekanisk legetøjshest søges
Fra : burt28
Vist : 2177 gange
200 point
Dato : 02-08-10 17:35

hej

min datter var med sin faster i tivoli forleden. På københavns hovedbanegård mødte de et
ægtepar der havde købt en mekanisk legetøjshest. det specielle ved hesten var at når man
sad på ryggen bukkede den sammen , hvorefter man skulle bruge stig bøjlerne til at få den op
igen - den kørte fremad på hjul.

vi ved den er købt i en butik i københavn - men er der nogen der ved hvor man kan være heldige
at finde den butik der sælger denne?

mange hilsner
claus

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 210 point
Dato : 02-08-10 18:23
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-08-10 18:23
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-08-10 07:35

Det er dog utroligt hvad folk her på KANDU kan finde frem til, ud fra få oplysninger.

Det er nok en af de bedste sider på internettet, bare diverse brugere ville blive væk.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : burt28

Dato : 03-08-10 15:37

Tak for svaret smuller54.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-08-10 16:40

øv kun 3 stjerner