/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ebbe Rhode Begravelsen i Nevada
Fra : lham
Vist : 3449 gange
50 point
Dato : 02-08-10 17:12

Hvor finder jeg Ebbe Rhodes oplæsning af Mark Twains begravelsen i Nevada?
også gerne teksten

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 60 point
Dato : 02-08-10 17:24
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-08-10 18:42
Kommentar
Fra : lham

Dato : 03-08-10 15:19

granner01

det er godt nok Mark twain teksten, men kun den første side-det er den tekst Ebbe Rhode læser op jeg er interreseret i og den er lidt forskellig fra den første af flere tekstsider du linker til.

dit andet link til til e-17 ( Nota ) kræver at man er døv/blind/ordblind eller har andet handicap og der skal officiel dokumentation til
Hvad er dog meningen med at udelukke alle ikke officielle handicappede!!!!!

Grow
har sendt forespørgsel til biblioteksvagten,men har desværre dårlig erfaring med dem -absolut ikke skarpeste knive i knivholderen.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 04-08-10 06:45

Grow
Fået svar fra biblioteksvagten , ikke brugbart-tror de kun søger på "egne hylder"

Jeg lader spørgsmålet stå åbent -er sikker på Ebbe Rode findes digitalt et sted

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 13-09-10 10:21

Tak for svaret grow.
Biblioteksvagten gav alligevel ikke op lige fået at vide man kan købe den på CD for 100 kr (gælder åbenbart alt materiale der er over 50 år gammelt selv om det ikke er til udlån )

Kommentar
Fra : grow

Dato : 13-09-10 11:39

Tak iham. God lytning.