/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra youtube til MP3 afspiller, Hvordan??
Fra : viskinge
Vist : 1484 gange
100 point
Dato : 31-07-10 10:02

Som overskriften siger. Hvordan får man en bestemt melodi (som er fundet på you-tube) over på en MP3 afspiller???

Man skal vel have fat i et eller andet program, for at kunne "optage" fra You-tube, men hvilket??
(der findes sikkert mange, men det skal helst være let at gå til)

MVH

Kommentar
Fra : grow

Dato : 31-07-10 10:13
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 31-07-10 10:29

Youtube Downloader er et nemt og gratis program som bruges af flere Kandu brugere:
http://youtubedownload.altervista.org/
først henter du filmen fra Youtube, bagefter kan du omdanne til et format som kan afspilles på mobil telefonen for eksempel, eller hvis det er musik så kan du gemme som en mp3 lydfil, nemt og gratis

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-07-10 11:25

ulovligt

Citat
Sanktioner

De, der ikke overholder ophavsretslovens bestemmelser og dermed ikke sikrer sig tilladelse, kan idømmes straf (§ 76) i form af bøde eller fængsel indtil 1 år, og blive mødt med krav om betaling af vederlag og erstatning samt godtgørelse (§ 83). Endvidere kan man blive dømt til, at de ulovlige kopier skal tilintetgøres (§ 84).

Hertil kommer, at gennemførelse af retssag, hvorved man bliver dømt til eksempelvis at betale vederlag og erstatning, kan medføre betaling af sagens omkostninger udover honorar til egen advokat.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-07-10 11:28
Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-07-10 11:31
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-10 11:44

Det er da helt utrolig så hellig du er blevet spam-free

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-10 12:23

en vejledning i at bruge Youtube Downloader

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 31-07-10 12:30

http://www.bitberry.com/

Citat:
FinalVideoDownloader is the fastest YouTube Downloader in the world. Period. It is free and can convert the videos to e.g. MP3 and iPod formats too.

(Dansk udviklet )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-10 12:46

Problemet er jo at 99% af det der ligger på YouTube er ulovligt

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 31-07-10 17:08

Citat
Det er da helt utrolig så hellig du er blevet spam-free

citerer kun loven og et par links
http://katz.cd/music

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 01-08-10 01:42
Kommentar
Fra : Cameltrophy

Dato : 06-08-10 16:34

Hvis du kører firefox så hent det lille plug-in som hedder videodownloadhelper det klarer det snilt.

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 23-08-10 17:32

Tak for svaret o.v.n..