/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Ang. MYSMTP.eu
Fra : niller59
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 30-07-10 15:08

Hej
Har modtaget dennemail til mine mailadresser. Hvad er det ??Dear MYSMTP.eu subscriber,

your MYSMTP.eu subscription will expire within 10 days

If you want to continue to use MYSMTP.eu as outgoing mail server, you must renew your subscription.

You can renew your subscription by logging into your account at www.MYSMTP.eu.
If you do not have your password or have forgotten it, you can have it sent to your email.

You are welcome to send an email to support@mysmtp.eu if you have questions or problems arise.

Thank you for choosing MYSMTP.eu!

Yours sincerely,

MYSMTP.eu

support@mysmtp.eu
e-mail: support@mysmtp.eu
Tel: +45 41350620 10 AM - 4 PM +1 GMT (Central Europe)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-10 15:29

Citat
Hvad er det ??

Det er noget du engang har tilmeldt dig

Tilsyneladende er det noget du har tilmeldt dig for at kunne sende fra dine egne emailadresser i udlandet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-10 15:31

- Ubesvarede 4
- Besvarede 11
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 33

Tilsyneladende har du ikke alt for godt styr på hvad du "tilmelder" dig.....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-07-10 15:47

Det er formentlig nogen der prøver at tage røven på dig...

Du skal ikke tage kontakt til dem.

Tjek dog lige hvad du udgående SMTP server er sat til på din mailonto.

Den finder du under kontoindstillinger. Lige under angivelsen af Pop3 server.

Hvis du ikke kan finde dette skal du lige skriver hvliket program du anvender til mail.

vh Ben

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 30-07-10 21:25

Hej
Til orientering
Jeg har IKKE tilmeldt mig denne MYSMTP !!
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-07-10 23:12

Kan du så ikke lige tjekke hvad du bruger som udgående SMTP server ?

vh Ben

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 31-07-10 00:10

DET ER EN PRICING MAIL, derHar været en advarsel om den slags i tv forleden dag, der kan også komme en lignende mail der gir sig ud for at være fra TDC, LIK UNDER INGEN OMSTÆNDIGHED PÅ LINKET, da det er et onsindet forsøg på at opsnappe dine sikkerhedskoder bl.a. til webbank mm.
Venligst
Bjarnebr

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-07-10 02:30

@ bjarnebr: klap lige hesten, det er en mailservice man tilmelder sig. der er ikke noget "slemt"i den mail, det er bare en påmindelse om at det er tid til at forny sit abonnement.
jeg har endnu ikke set en phishing email fra et firma med dansk cvr nummer

Address:
mysmtp.eu/smtp.dk ApS

Robert Jacobsens Vej 91 6tv
2300 København S
CVR: 29849439

@niller59:
hvis du ikke mener at have oprettet et abonnement hos dem skal du lige kontrollere at det ikke er noget i forbindelse med et evt. webhotel hvis du har en hjemmeside med tilknyttet email
der er jo også den mulighed at dem der har oprettet den har indtastet en forkert mailadr.
f.eks hvis de har skrevet xyz@mail . dk istedet for xyz@mail . com

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 31-07-10 09:46

Jeg kender ikke det firma, men jeg er begyndt at modtage masser af mail med besked på at opdatere min mailadresse hvis jeg vil beholde den, både på engelsk og dansk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-10 10:25

Citat
med besked på at opdatere min mailadresse hvis jeg vil beholde den, både på engelsk og dansk.

Det er jo noget helt andet

Her er der tale om at sende gennem en "anonym" postserver.....

Den er blot en "relay"station.......

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 31-07-10 17:51

Hej
Min Webserver er .mail.dk , , hvis det skulle være i forbindelse med phishig har vi jo set Danske Smarte folk som f.eks. Telefonbøger.
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-08-10 09:33

Hvis ikke du bruger den, kan du jo bare ignorere den....

Så er det problem løst...

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 01-08-10 16:21

Jep REFI
Men hvis det er et nummer andre kan blive udsat for er dette kun til oplysning.
Jeg forstår i øvrigt ikke din første komentar ?
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-08-10 16:53

Det er IKKE noget "nummer".....

Det er en tjeneste du kan abonnere på (og åbenbart HAR gjort).....

Hvilken første kommentar forstår du ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-08-10 16:57

http://www.mysmtp.eu/

Tjek selv dit link....

Noget/nogen må jo have tilmeldt dig - det er blot en postserver der kan bruges overalt i verden....

Ønsker du den ikke mere lader du bare være med at bruge den.....

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-08-10 00:11

Som allerede nævnt, det har IKKE noget med phising at gøre

Du har et abonement på en service hos det firma
Det abonement er ved at udløbe
De sender så flere mails for at gøre opmærksom på det, inden det udløber og du dermed står med et problem

Citat
Min Webserver er .mail.dk

Det er noget sludder, mail.dk er TDC's mailserver og har ikke noget med en webserver at gøre, men det var måske det du mente?

Har du ikke også en hjemmeside?
Den ligger på en webserver og det kan være i forbindelse med den at du har fået det abonnement