/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fra laptop til storskærm
Fra : tararam
Vist : 666 gange
125 point
Dato : 29-07-10 17:42

Jeg har problemer med at få sat min laptop til at virke med TV.
Jeg har windows7 - men hvergang jeg sætter VGA stikket i - bliver min laptops skrivebord sort.
Det er jo meningen at jeg efter at have sat VGA stikket i skal trykke på DETECT for at finde TV'et.
Det hjælper heller ikke at ændre skærme til extra skærm, eller parallelskærm for det samme sker alligevel når jeg sætter VGA stikket i - nemlig sort skrivebord.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-10 18:10

Hvilken laptop....

Hvilket kabel (er der VGA stik i TVet )

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-07-10 18:45

Ja nogle billige grafikkort kan ikke køre med ekstern skæm samtidig med den interne.

Det kan også være kortslutning på det eksterne kabel, eller fordi du sætter det i et forkert sted på fjensynet.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 29-07-10 20:18

havde samme problem... Nedsatte opløsningen på min bærbar - det hjalp...

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 125 point
Dato : 29-07-10 21:31

Vi kører fra bærbar til TV med HDMI kabel. Det fungerer så godt at det ofte er et program fra den bærbare vi ser.
Så skulle du ikke overveje at opgradere dit udstyr eller droppe ideen med at se TV fra den bærbare.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 29-07-10 22:51

Citat
eg har problemer med at få sat min laptop til at virke med TV.

Ingen problemer her

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 02-10-10 19:17

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-10-10 22:00

Selv tak du og god weekend.